tsirpen ventilator verwarming

Gestart door Death Dealer, 16-04-2007 22:20:19

Vorige topic - Volgende topic

Death Dealer

Een half jaar geleden begon m'n ventilator die in het luchttoevoerkanaal zit te tsirpen.
Dit was vooral in stand 1.  Ik zette de knop dan op stand 2 en dan hield het geluid op.
Maar na een maand werkte m'n radiator enkel nog op stand 4.  Dus de weerstand was duidelijk stuk.
Ik veronderstel dat dit het gevolg was van de extra weerstand die de ventilator ondervondt.
Ik heb dan een 2 de hands weerstand gaan kopen en de ventilator uit de auto gehaald en eens deftig ingespoten met CRC 5-56.
Tot vorige week was het probleem opgelost maar nu is het probleem terug.
Wat zou ik nog kunnen doen om de draaiweestand op te heffen,
en ook een langere werking heeft.  Het probleem is dat je de ventilator " blijkbaar " niet uit
mekaar kunt halen.

elianmars

Death Dealer

Citaat van: elianmars op 16-04-2007 22:23:24
Zoek eens op "vogeltje"  ;)

ik was op zo'n antwoord aan het wachten :)

Turbobiker

Je kunt het motortje wel los vervangen, pakweg 60 euro. En dan ben je van het probleem af. Voor een jaartje of tien als het goed is ;)
De Tussenpaus

elianmars

Citaat van: Death Dealer op 16-04-2007 22:24:54
Citaat van: elianmars op 16-04-2007 22:23:24
Zoek eens op "vogeltje"  ;)

ik was op zo'n antwoord aan het wachten :)

En toch is mijn antwoord serieus, hoor  ;)

Zoekfunctie werkt (NOG STEEDS!!!) niet zoals het hoort, maar als je "vogeltje" invult en dan naar de laatste pagina van de zoekresultaten gaat, kom je het vanzelf tegen.

mehn

Citaat van: elianmars op 17-04-2007 23:13:26
Zoekfunctie werkt (NOG STEEDS!!!) niet zoals het hoort,

Daar wordt (NOG STEEDS!!!) aan gewerkt. Als het je te lang duurt zoek je maar een ander forum waar de zoekfunctie wel "goed" werkt.

Sorry Marcel, is niet persoonlijk bedoeld, maar jouw post was de 850e post over de zoekfunctie en dat begint te vervelen. De zoekfunctie werkt helaas niet zoals hij altijd gewerkt heeft, maar voorlopig moeten we het ermee doen.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Citaat van: mehn op 18-04-2007 09:41:31
Citaat van: elianmars op 17-04-2007 23:13:26
Zoekfunctie werkt (NOG STEEDS!!!) niet zoals het hoort,

Als het je te lang duurt zoek je maar een ander forum waar de zoekfunctie wel "goed" werkt.

:o :o

Nou nou..........  :'(

mehn

Citaat van: elianmars op 18-04-2007 12:44:37
:o :o
Nou nou..........  :'(

:-*

Uitgebreid zoeken op "vogeltje" levert 74 pagina's en op de laatste 2 pagina's staan de juiste hits. ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

oldostofjas

Het mooie is dat zoeken in het onderwerp wel goed werkt (vinkje aanvinken). Als iedereen gewoon een onderwerp invult waarin het probleem staat, i.p.v. iets in de trant van "GRRRRR en graag advies" is er niks aan de hand.
There is no place like 127.0.0.1