vervangen automaat door een handbak?

Gestart door T-5Rwin, 29-04-2007 12:51:20

Vorige topic - Volgende topic

T-5Rwin

Ik heb een vraagje waardoor mijn technische (afwezigheid van) kennis zaken duidelijk wordt. Ik heb een T-5R automaat. Is het mogelijk om de automaat te vervangen door een handbak, of loopt het dan te veel in de papieren en is het niet rendabel?  Ik heb redelijk wat vervangen is mijn auto en hij is naar mijn  zin, daaarom vindt ik het jammer om naar een andere auto met handbak uit te kijken. de reden van de vraag om een handbak is dat mijn auto gechipy is en ik zit te denken aan een DP, etc.  en dat laat zich sportiever rijden met een handbak.

Groet T-5Rwin.

T-5Rwin

NA wat beter zoeken heb ik de draad gevonden , die mijn antwoord op de vraag geeft, op de kostenindicatie na , maar daar kom ik wel uit. :eusa_think:

Ludo

Citaat van: T-5Rwin op 29-04-2007 12:51:20
de reden van de vraag om een handbak is dat mijn auto gechipy is en ik zit te denken aan een DP, etc.  en dat laat zich sportiever rijden met een handbak. 

daar zijn ook al de nodige discussies over geweest.
zoek nog maar eens...  :evil:

Turbobiker

Citaat van: Ludo op 30-04-2007 19:13:37
Citaat van: T-5Rwin op 29-04-2007 12:51:20
de reden van de vraag om een handbak is dat mijn auto gechipy is en ik zit te denken aan een DP, etc.  en dat laat zich sportiever rijden met een handbak. 

daar zijn ook al de nodige discussies over geweest.
zoek nog maar eens...  :evil:

Automaat is minder sportief was daar telkens wéér de uitkomst... :evil:
De Tussenpaus

Ludo

Citaat van: Turbobiker op 30-04-2007 19:23:56
Automaat is minder sportief was daar telkens wéér de uitkomst... :evil:

als je roeren met het stokje als sportief bestempeld klopt dat.
maar de automaat vervolgt gewoon zijn weg achter de handbak aan...  ;D