Luchtmassameter

Gestart door spydi, 11-04-2007 12:37:47

Vorige topic - Volgende topic

spydi

goede middag allemaal,

Ik weet dat er al veel over geschreven is maar ik wilde toch nog een vraagje hier over stellen

Mijn luchtmassameter is waarschijnlijk kapot maar een nieuwe bij de dealer kost 308 ex de btw nou heb ik marktplaats en andere site's al goedkopere alternatieven gezien en heb nu één besteld bij gb-carparts in Delft voor 85 inclusief

iemand nog andere optie's of suggestie's ik beschrijf mijn probleem vanavond verder maar ga nu eerst werken

groetjes Friedrich

Hallo hallo daar was ik weer de 850 wou weer niet op gang komen vanavond motorstoring brand ook nog steeds en als we hem uit lezen komt er als storing luchtmassameter uit code 2 1 1 en hij loopt op drie of vier cylinders en hij stinkt ook verschrikkelijk toch maar zo'n imitatie ding besteld en maar weer af wachten of het beter wordt

Soms pakt hij na het starten of na een paar kilometer wel goed op en lijkt er niks aan de hand te zijn al met al een groot raadsel

Hans Duiven

Waarom denk je dat je luchtmassameter kapot is?
Onregelmatig stationair draaien o.i.d.?

Kijk eerst de vacuümslangen na op scheurtjes/verbindingen en de stappenmotor.

Hans

@®-

Controleer ook even de stekkerverbinding op de Luchtmassameter en voer eventueel de officiele Volvo modificatie toe (tie wrap om de stekker heen)

rody

zie: http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=17561.75

imitatie is niet altijd de oplossing.

succes; laat het weten of ie het wel of niet doet.