Even voorstellen

Gestart door rvegting, 28-06-2007 09:35:05

Vorige topic - Volgende topic

rvegting

Citaat van: Taranis op 28-06-2007 20:04:01
Als je de blauwe lampglaasjes vervangt door oranje is het ook goed. Je hoeft de sirene er niet eens uit te halen, als je 'm maar afkoppelt.

Ik heb de blauwe lampen op het dak er helemaal af gehaald, die vond ik toch te groot. De andere blauwe lampen hebben nu oranje kappen en dat mag wel :-)

De sirene is helemaal verwijderd... als ik hem loskoppel kan ik hem toch niet gebruiken en nu kon ik hem nog verkopen :D

Groetjes,

Remco
Volvo 855 2.3i T5 Sportsline (okok... hij is van mijn vrouw!)
Chevrolet G30 Ambulance 1981 "Yara"
Volkswagen Transporter T4 1997 "Boomer"
Seat Alhambra 2012

Taranis

Citaat van: rvegting op 29-06-2007 10:40:22
De sirene is helemaal verwijderd... als ik hem loskoppel kan ik hem toch niet gebruiken en nu kon ik hem nog verkopen :D

Op m'n vorige werk+stageplaats hadden we een verlengde+verhoogde Vito automaat wat ook een ambulance was geweest. Ding gekocht voor 2200 euro. Wel met schade helaas, en het jaar erna hebben we ook de automaat en cilinderkop moeten reviseren en de turbo, uitlaat, banden rondom en de compressor van de luchtvering vervangen.
Toen we 'm kochten de blauwe lampenglaasjes vervangen door oranje, sirene de draadjes uitgetrokken en aangeboden voor een omkeuring naar grijs kenteken. Ging zonder problemen. De lampen zijn er op blijven zitten aangezien dat busje veel werd gebruikt voor werkzaamheden langs de snelweg. Helaas had 1 of andere klojo bij ons de draadjes van de sirene er terug ingestoken. Vrijdagavond 20 uur, pikkedonker, rij ik weg met die bus op de vluchtstrook bij een ongeval en ik toeter nog even naar die mannen die daar nog staan. Maar als de werklampen (zwaailichten) aanstaan en je drukt op de claxon, gaat de sirene af. En die stopt dus niet voordat ie z'n hele riedeltje afgewerkt heeft  :eusa_wall:
Damn wat had ik toen een rood hoofd  :-[

Rick.

Citaat van: rvegting op 28-06-2007 12:09:48
Tja... Hiske's (mijn vriendin dus) eerste auto was een Volvo Amazone (verlaagd, opgevoerd, etc). Vervolgens kwam (met de 3de hond -> ruimtegebrek) een Volvo 245.

Begin dit jaar heeft ze een Volvo 850 GLT 20V sedan (felrood) gekocht, maar deze stond op benzine en kon niet op G3 (bouwjaar 1992), dus deze heeft ze nu ingeruild voor dit racemonster. Belangrijkste eisen voor haar: hij moest weer felrood zijn en minstens net zo snel als die ander :-)
Het enige wat ze van deze minder mooi vindt zijn de achterlichtunits... ze vond die hoekige van het 92 model mooier... maar ja, je kan niet alles hebben he :-)

Groetjes,

Remco

welkom hier. VWB die achterlichten.....Ruilen? :)
Don't waste your time always searching for those wasted years.