piepende blazer...

Gestart door simmz, 08-03-2007 11:03:19

Vorige topic - Volgende topic

simmz

klinkt interessanter dan het is hoor...

Ik heb nu sinds een week een 850 GLT ESTATE 1995. Vanaf het begin zit er een heel iritant piepje in de blazer. Rechts ergens. Als ik de blazer uit zet is het uiteraard weg. Daarnaast valt me op dat als ik een bocht naar rechts maak, het gepiep erger wordt, en als ik naar links ga het gepiep bijna weg is. Daarnaast is het niet een aanhoudende piep. Lijkt er dus op dat er wat speling in een asje rechts voor zit. Is er een manier om dit enigszins op te lossen? te smeren? te vernieuwen?

Iemand ervaring mee? ow, de dealer waar ik hem gekocht heb (geen volvo-dealer) meent dat daarvoor het hele dashboard er uit moet.

thnx!

Simmz
every man dies, not every man really lives

@®-

Het is de aanjager motor die dat geluid maakt. Wat je kan doen is via het gat van je interieur filter (onder je voorruit aan de buitenkan van de auto) WD40 te spuiten op het asje, maar dit werkt heel even.
De aanjager motor eruit halen hoeft niet het hele dashboard eruit. Ergens op het forum moet staan hoe en wat je kan gebruiken in plaats van origineel.

simmz

owke. dankje!

weet misschien iemand wanneer de zoekfunctie gerepareerd wordt?

hoi!

simmz

goed bezig!!!

thnx mate!

mehn

Citaat van: simmz op 08-03-2007 11:34:01
goed bezig!!!

thnx mate!

Kun je zelf ook gewoon hoor. Je klikt op de zoekfunctie, kiest "geavanceerd zoeken", geeft een beetje creatief zoekargumenten in en hoppakee daar komen de hits.
Niet meteen beginnen te roepen dat de zoekfunctie niet werkt, dat is te gemakkelijk.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Heeft nog niemand de tip "vogeltje" genoemd?  :eusa_think:

simmz

sorry mehn,

ik heb alleen al een aantal keren de zoekfunctie geprobeerd en, maatk niet uit wat ik intik.... ik krijg steeds dezelfde resultaten. Echter, na de tip van een mederoffelaar om achteraan de resultaten te beginnen met zoeken, vindt ik wel wat ik zoek. Dit was pas na dat ik geroepen had... Het kwaad was al geschiek.

hoi!

simmz

yes! de aanjagermotor vervangen! doet het super! thnx aan iedereen!

hoi!