en toen:operatie!+ikea meeting 5/5

Gestart door matRRR, 13-04-2007 21:15:21

Vorige topic - Volgende topic

Ties

Succes en beterschap man!

Niek

Beterschap en sterkte ermee!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

michiel

Met al die littekens op je lichaam kun je dadelijk een kunstwerkje maken. Maar dat was vast niet de bedoeling.....
Oh well, sterkte, rust, beterschap en als er iemand met een moppenboekje langskomt (heb ik een keer bij een vriend gedaan die aan hetzelfde euvel was geopereerd) mag je 'm slaan.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Emiel

matRRR

Hey bedankt iedereen!
was gisteren aan 't mailen met de telefoon, moet toch wat doen als je daar ligt...
Was gisteravond toch nog wel kleine tegenvaller, plots flink dalende bloeddruk, zweten en duizelig.Daaropwerd het  infuus verhoogd en ik heb de hele nacht om het uur bloeddrukcontroles gehad.
Uitrusten? :eusa_doh: en als klap op de vuurpijl komt dan een mug je terroriseren in de tussenliggende tijd :evil:.

Mocht vandaag dan wel gelukkig naar huis, en inderdaad als iemand met een moppenboek komt, krijgt ie een tik op z'n snuitje!!!

binnenkort weer aan de R ;)
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Brambo67

Hey beterschap! Die R moet natuurlijk niet te lang stil staan.... d'r zijn vast wel vrijwilligers die 'em uit willen laten  ;D Nogmaals beterschap!

Brambo
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Domaso

Beterschap!

En zo vlug mogelijk weer in de roffel, is een goede remedie (spreek uit ervaring).
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Reitse

RenéV70

Heb je nu een ritssluiting of klittenband? Alle gekheid op een twijgje.
Sterkte en lekker roffelen is een prima therapie.

matRRR

hmmm ;D ;D
Net al strompelend door de achtertuin de 850 bereikt..... loop nog zo krom als een oud mannetje!
om de hoek stond het zwarte beestje wel...
al een flinke laag stuifmeel bedekte de motorkap, het rinkelen van de sleutelbos in mijn broekzak gaf via een reflexboog een impuls naar mijn onderbewustzijn!!!!
EVEN DIE MOTOR HOREN LOPEN!!
Het instappen duurde een paar minuutjes,en kostte wel een aantal zweetdruppeltjes.
sleutel  effe omgedraaid, meteen getrakteerd op de heerlijke roffel die met via zowel het interieur (powerflex) alsmede via het open portier voorgeleid werd!!! :evil:(open DP, remus catback)
Binnenkort maar weer eens een stukje gaan roffelen.
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Emiel

Citaat van: matRRR op 18-04-2007 20:03:09
hmmm ;D ;D
Net al strompelend door de achtertuin de 850 bereikt..... loop nog zo krom als een oud mannetje!
al een flinke laag stuifmeel bedekte de motorkap, het rinkelen van de sleutelbos in mijn broekzak gaf via een reflexboog een impuls naar mijn onderbewustzijn!!!!
Het instappen duurde een paar minuutjes,en kostte wel een aantal zweetdruppeltjes.
sleutel  effe omgedraaid, meteen getrakteerd op de heerlijke roffel die met via zowel het interieur (powerflex) alsmede via het open portier voorgeleid werd!!! :evil:(open DP, remus catback)

U is verslaafd?  :eusa_eh:

Johann

En daarna naar binnen om vrouw en kid te groeten zeker..  ::)

thuur

En morgen niet meer starten ;D

Beterschap!

Gr 8)

matRRR

Citaat van: Emiel op 18-04-2007 20:12:39
Citaat van: matRRR op 18-04-2007 20:03:09
hmmm ;D ;D

U is verslaafd?  :eusa_eh:
;D ;D ;D

Chris

Beterschap!!..... en "genees" maar niet van die roffelverslaving ;D