Oproep - Update: auto gezien

Gestart door Thys, 14-04-2007 13:31:42

Vorige topic - Volgende topic

frekko

Onderhoud:
koprevisie gehad bij 292.000km
4 nieuwe banden bij 295.000km (michelin)
Onderhoud bij 307.000km
APK 20 mei 2007

Ik verkoop de auto omdat ik bij mijn nieuwe werkgever een auto van de zaak krijg

huidige kmstand 308500

dus de dure reparaties zijn uitgevoerd kop, 4 banden en een beurtje maar een nieuwe APK zat er niet in ???

zit r nog meer aan te komen dan

op de foto lijkt de la deur niet zo mooi te sluiten is dit bedrog of betreft het een slecht herstelde schade

succes met zoeken

Schnappi

misschien heeft de auto een warmloper gehad, vandaar een koprevisie.

Marc O.

Citaat van: thyzerrr op 15-04-2007 14:02:36
Volgens de advertentie moet ie weg wegens auto van de zaak...
Tja, da's natuurlijk een heel mooie manier om iemands vertrouwen (proberen) te winnen....  :eusa_think:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Thys

Vandaar dat ik schreef "volgens de advertentie"... :)
Je weet het natuurlijk nooit... maar bij voorbaat alles en iedereen in twijfel trekken is ook niet mijn stijl. Zit er sterk over te denken om een dealer daar in de buurt te bellen, vragen of die een aankoopkeuring willen uitvoeren. Dan kost het maar wat, ik gooi liever 150 euro weg dan 3000...

Thys

Gisteren met de 360 het circuit van Zandvoort op geweest (dikke pret!!) en daarna de 850 in Haarlem bekeken, samen met mn vader. Eerste indruk: behoorlijk strakke wagen! Zit goed in de lak, heeft alleen een paar nare plekjes: naast de grill, op het puntje van de motorkap zit een klein vreemd roestplekje. Linker spiegel is eens ergens achter blijven hangen, en heeft een afdruk achtergelaten in de 'vensterbank' van de deur. Lak is nog wel gaaf, deukje is jammer. Aan de andere kant zit in de achterdeur een klein pitje, geen drama, wel jammer:)

Voor de rest niets op aan te merken eigenlijk. Interieur is gaaf, zit goed, geen rare bijgeluiden en dergelijke. Motor loopt mooi, alleen bij stationair toerental hoor je hem om de paar seconen wisselen tussen twee snelheden. Geen groot verschil, en op de toerenteller zie je het niet eens.

Auto spoort goed, ook bij remmen met losse handen blijft hij keurig rechtdoor gaan. Geen bijgeluiden uit het onderstel, klinkt erg strak allemaal.

Auto heeft 10.000 km geleden een koprevisie gehad, omdat twee kleppen verbrand waren. Dit is eigenlijk mijn enige echte punt van zorg: hoe kan dit gekomen zijn? Het blok is kurkdroog, motorolie en koelvloeistof zijn schoon, alleen in het expansietankje zat wat aangekoekte koelvloeistof (geen olie)

De wagen is trouwens pas in 2004 op gas gezet, er ligt een 60 liter ringtank in.

De auto van de zaak stond er trouwens naast, een golf. Vond ie zelf wel jammer, maar 2 auto's was net ff teveel van het goeie.

Thijs