Is dit wat????

Gestart door gydo de graaf, 26-04-2007 09:39:02

Vorige topic - Volgende topic

Rita

Ehm, jammer Guido, kijk anders nog maar eens rond. Weet noet waat je precies woont maar in Duitsland staan er ook genoeg....
groeten Rita

gydo de graaf

Daar heb ik ook gekeken. Is naar mijn idee nog wel wat goedkoper. Woon in harkema (friesland) 1 uurtje vanaf leer, dus dat is nog wel te overwegen

Schnappi

onderhoudspapier of facturen zaten er die erbij?

compressie gemeten?

Taranis

Citaat van: gydo de graaf op 29-04-2007 07:45:20
Daar was absoluut geen spraken van. Was naar mijn idee zelf langzamer als mijn GLT op dit punt

Je zou J-P eens een PB kunnen sturen. Aantal weken geleden heb ik in zijn T-5 gereden en hem daarna ook de grond in geboord dat het ding zowat trager was dan mijn GLT op sommige punten. Hij ermee terug naar Cappendijk met de mededeling dat het ding sloom was en nu is het (onder garantie) verholpen en trekt het ding als een lier. Ik weet alleen niet precies wát ze gedaan hebben, maar erg lang zijn ze er niet aan bezig geweest.
Wat me wel opviel aan zijn auto was dat het een vettige bende was rond de turbo. Nadien heb ik z'n auto nog niet gezien dus geen idee of dat er mee te maken had (ik weet niet wat ze precies gedaan hebben, zou je J-P moeten vragen) en of het nu niet meer terugkomt.

Antwoord op je PB zal wel tot donderdag duren denk ik ;)