Fremax remmen, is dat iets????

Gestart door pimsam, 04-06-2007 13:50:12

Vorige topic - Volgende topic

pimsam

Ik zag op marktplaats de volgende advertentie. Het is me nog niet duidelijk of deze prijs ook geldt voor de 850 / x70. Het ziet er op zich niet slecht uit.

Marktplaatslink

elianmars

Dat zijn de Brembo Max schijven. Worden ook vaak op eBay.de aangeboden.

Ik heb er geen ervaring mee, trouwens.

Emiel

Ik wel, heb er bijna een jaar mee gereden. Was er erg over te spreken. Hele fijne schijven. Zwarte coating is wel met een paar keer remmen weg. Die remblokken heb ik geen ervaring mee.

850blues

Of het echt Brembo's zijn weet ik niet.

'k Heb daar mijn Brakemax schijven en 'sportblokken' gekocht en laten monteren. Kwamen uit een doos met daarop Fremax (made in Brazilie).
De blokken bleken achteraf standaard blokken te zijn (ferrodo 1485 correctie: Textar). Dus dat verhaal 'sport' met een korreltje zout nemen m.i.

Ben nog steeds te spreken over de schijven (Brakemax 280 mm) (nu +/- 30dkm). Blokken kunnen beter (geven veel stof)
Misschien dat je een combi kunt overwegen. Die schijven en dan bijv. met OMP blokken
Over die laatste hier al enkele positieve ervaringen gelezen (o.a. Enno).
8)
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

@®-

Vandaag kwamen mijn bestelde remschijven van autopartsonline.nl binnen. Aangezien mijn huidige remschijven inmiddels al heel wat kilometers achter hun kiezen hadden (100k km met een automaat, vindt ik zelf niet slecht), had ik van de week maar die gegroefde schijven van hun besteld, leuke prijs voor een complete set. Wat de kwaliteit is, zal de toekomst moeten leren.

Citaat van: elianmars op 04-06-2007 22:10:54

Volgens mij lijken ze er alleen maar op, tenminste met een dronken oog  ;)

Het verschil moet ergens toch inzitten voor de prijs.

Eugene

Citaat van: @®- op 17-07-2007 21:08:11