LPG meter?

Gestart door sander175, 20-04-2007 13:59:26

Vorige topic - Volgende topic

sander175

Mensen,

Ik ben een net beginnende 850-rijder, en rijd ook net pas op gas...En tot nu toe niets te klagen, al helemaal niet bij de kassa van het benzinestation....:)
Probleem vind ik echter wel; mijn 850 heeft natuurlijk alleen een benzinemeter, en daardoor moet je altijd schatten wat je LPG-tank-inhoud is! Zijn er geen mogelijkheden om hier een extra meter voor in te bouwen, of is dit niet eens mogelijk met LPG?

Mvg Sander

Snellebaksteen

Mijn brandstof meter geeft gewoon keurig aan hoeveel brandstof ik heb, als ik op benzine rij geeft hij benzine aan en als ik op gas rij geeft hij gas aan.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

FGG

Citaat van: sander175 op 20-04-2007 13:59:26
Mensen,

Ik ben een net beginnende 850-rijder, en rijd ook net pas op gas...En tot nu toe niets te klagen, al helemaal niet bij de kassa van het benzinestation....:)
Probleem vind ik echter wel; mijn 850 heeft natuurlijk alleen een benzinemeter, en daardoor moet je altijd schatten wat je LPG-tank-inhoud is! Zijn er geen mogelijkheden om hier een extra meter voor in te bouwen, of is dit niet eens mogelijk met LPG?

Mvg Sander

Je hebt toch bij je LPG-schakelaar wel indicatielampjes voor de (LPG)tankinhoud?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

sander175

Voor zover ik weet niet (pas een paar keer in gereden), en is het een eigengemaakt provisorisch knopje dat naast de mistlamp-knop is geïnstalleerd...Het is naderhand ingebouwd overigens...maar een indicatielampje is bij mij nog niet bekend...