OBD1 Tabel foutcode voor Airco??(update van goed Airco-adres)

Gestart door Thunderace, 07-05-2007 09:40:53

Vorige topic - Volgende topic

Thunderace

Wie weet er in Noord Holland, rondom beverwijk - Haarlem een betrouwbaar adres die mijn airco na kan kijken.
(en dan niet voor de hoofdprijs....)
Waarschijnlijk is de verdamper lek.

Ik zie het niet zitten om eea zelf te doen, laan de handleiding te zien is dit echt een apeklus.

Heb van airco-mobiel al een prijsopgave gehad voor de 850 zonder de exacte diagnose te laten stellen. (diagnose stellen kost 145,-!?)

Racingbrick

Dat laatste is al een rip off.
Ik zou eens kijken op de 850 club site, er zijn bedrijven die korting geven aan clubleden, en gebruik de zoekfunctie eens..

Thunderace

Heb Theo van Douma Airco Techniek gesproken via de 850club.
Heb hier wel een goed gevoel over, realistisch en enkele tips om eerst zelf enkele dingen te kunnen uitsluiten.
(en 'lekker dichtbij', amstelveen - Beverwijk)
Prijsopgave NA diagnose, en niet standaard de verdamper benoemen als cliche-oorzaak.....

Zal vanavond enkele dingen controleren, en morgen verder contact...
Voordiagnose kan in de avonduren!!!! scheelt weer een vrije middag

Racingbrick

Ja, die bedoelde ik dus...
Verdampers zijn een drama, dat wisten we...

Thunderace

Heb net eea getest.

- Op de stekker van de drukschakelaar in het systeem staat keurig 13V bij draaiende motor.

- Op aansluiting compressor staat keurig +13V bij draaiende motor en inschakeling airco.
(ronde female stekker met 1 pool)

- bij inschakeling airco + overbrugging drukschakelaar hoor je de klik van de compressor.

- Bij overbrugging drukschakelaar (en hoorbare klik) gaat het lampje airco op het dashbord NIET branden.

Zal de gegevens morgenochtend doorgeven aan de airco-boer en kijken wat die van dit vooronderzoek vindt.

Thunderace

Heeft iemand de tabel mbt de foutcodes van OBD1 nog voor de Airco-unit??

De links op het forum werken niet meer.

Betreft pin B1.

Heb hardwarematig eea gecontroleerd, wil nu wel eens weten welke fouten gegenereerd worden.

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Thunderace