Breedband of inbellen ?

Gestart door Ben, 20-04-2007 20:16:41

Vorige topic - Volgende topic

Misha

Citaat van: Duell op 23-04-2007 22:16:07
Inbellen wat is dat nu weer, +/- 6 jaar online, en 4 providers verder nu net overgestapt van Kpn internet plus bellen (zonder downloaden of zonder bellen, *** bedrijf) nu Orange family 20mbit, en gewoon weer analoge telefoon.
Dat je vroeger gewoon blij kon zijn met een verbinding van 10kb per seconden, ik snap het niet meer.
'Vroeger' had je ook normale webpagina's die gebouwd werden voor efficient transport in plaats van elke pagina vol met naar JavaScript, Animated Gifs, DHTML en -nog erger - Flash

Dus per saldo was het niet veel trager. hoor,
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Taranis

Citaat van: Misha op 23-04-2007 22:20:17
Citaat van: Duell op 23-04-2007 22:16:07
Inbellen wat is dat nu weer, +/- 6 jaar online, en 4 providers verder nu net overgestapt van Kpn internet plus bellen (zonder downloaden of zonder bellen, *** bedrijf) nu Orange family 20mbit, en gewoon weer analoge telefoon.
Dat je vroeger gewoon blij kon zijn met een verbinding van 10kb per seconden, ik snap het niet meer.
'Vroeger' had je ook normale webpagina's die gebouwd werden voor efficient transport in plaats van elke pagina vol met naar JavaScript, Animated Gifs, DHTML en -nog erger - Flash

Dus per saldo was het niet veel trager. hoor,

Het doet pijn maar ben het voor 1 x wel met Misha eens... Flash ben ik sowieso allergisch voor en zoek ik meteen de 'skip intro' knop, maar Javascript maakt het er ook niet echt vlotter op ::)

Jaren zonder problemen via de telefoonlijn ge-internet. Moest ook wel want we hadden geen alternatief, maar op den duur ga je je dan flink irriteren aan al die domme animaties.

Taranis

Citaat van: Misha op 23-04-2007 22:29:10
Op een dag is iedereen het met me eens....

En jij denkt dat jij die dag nog gaat meemaken?  :eusa_whistle:

-D©©©L-