850 estate

Gestart door darkside, 25-06-2007 13:21:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

darkside

hallo ik ben darkside net nieuw hier wil graag een 850 estate gaan aan schaffen maar ik zou graag willen weten waar ik allemaal op moet letten of moet weten en dat kan het best hier denk ik dus als iemand mij wil helpen graag!!!! vriendelijke groet darkside

FGG

Kijk >>>hier<<< even wat je wel moet doen en kijk >>>hier<<< even wat je niet moet doen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG

Welkom op 't Forum, trouwens. :eusa_shifty:

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Marc O.

Welkom en succes met de zoektocht! Gaat het een "normale" 2.5 (TDI / 10V / 20V) worden of een "bijzondere" (T-5 / T-5R / R)?

Disclaimer: uiteindelijk zijn alle 850/X70's natuurlijk bijzonder(derderder dan normale auto's ;))
...The Nile isn't just a river in Africa...

darkside

he alvast heel erg bedankt dat is meteen al een hoop info zeg een turbo vind ik zelf erg mooi maar in onderhoud zal het wel een stuk duurder zijn zat zelf te denken aan een 2.5 20v had ook niet verwacht dat er zoveel gerommeld mee werd qwa kilometerstanden en zo

Marc O.

Citaat van: darkside op 25-06-2007 13:36:42
he alvast heel erg bedankt dat is meteen al een hoop info zeg een turbo vind ik zelf erg mooi maar in onderhoud zal het wel een stuk duurder zijn zat zelf te denken aan een 2.5 20v had ook niet verwacht dat er zoveel gerommeld mee werd qwa kilometerstanden en zo

Vertel! Als je aantoonbare twijfelgevallen hebt dan kun je ze hier kwijt. Kijk ook effe of er niet toevallig een auto is genoemd die je zelf op het oog hebt ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

darkside

kreeg net wat info van iemand die had een paar kentekens die in 2004 2002 total loss waren verklaard maar toch nog te koop stonden echt naar... maar ik kijk zelf best veel op marktplaats maar ik heb er zelf nog geen een specifiek op het oog eerst een beetje in vediepen en zo

Tijsbeer

Citaat van: darkside op 25-06-2007 13:36:42he alvast heel erg bedankt dat is meteen al een hoop info zeg een turbo vind ik zelf erg mooi maar in onderhoud zal het wel een stuk duurder zijn zat zelf te denken aan een 2.5 20v had ook niet verwacht dat er zoveel gerommeld mee werd qwa kilometerstanden en zo
Tja, bij alle merken auto's wordt er volgens mij wel eens gerommeld >:(
Maar ook ik heb 't idee dat 't bij Volvo's wel 'ns nog iets erger zou kunnen zijn, vooral omdat deze auto's gewoon zó goed zijn dat je soms 't verschil tussen bv. 250.000 en 400.000 zo op 't eerste gezicht niet ziet :)
Nu nog 'n 740 GLE en 'n 760 GLE, maar hopelijk binnenkort 'n 850 T-5R (en nog steeds 'n 760 GLE)!
--------------------------------------------------------------------------
It's a little known fact that the Dark Ages were caused by unresolved Y1K issues.

darkside

ja dat klopt dat gevoel heb ik ook maar op zich hoeft het niet uit te maken  of ze 3 ton of 2 ton hebben gelopen  dat idee krijg ik ook wel als ik het allemaal zo een beetje lees

Tijsbeer

Citaat van: darkside op 25-06-2007 13:52:12op zich hoeft het niet uit te maken  of ze 3 ton of 2 ton hebben gelopen  dat idee krijg ik ook wel als ik het allemaal zo een beetje lees
Da's waar! Maar ik zou de correcte tellerstand persoonlijk toch graag wél weten ;)
Nu nog 'n 740 GLE en 'n 760 GLE, maar hopelijk binnenkort 'n 850 T-5R (en nog steeds 'n 760 GLE)!
--------------------------------------------------------------------------
It's a little known fact that the Dark Ages were caused by unresolved Y1K issues.