Datum, tijd en verzamelplaats bekend: LBP & Saffron meeting 24 juni !!!

Gestart door The Saint, 24-04-2007 21:52:42

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Citaat van: matRRR op 10-05-2007 19:30:39
Haha, delden, dat is maar een paar kilometer van mijn "oude" oudershuis...
Reken er maar op dat ik ook present ben!!!

Dus: zwarte 850R bij het andere kleuren-lijstje

Juni wordt zo wel een feestmaand voor je he? 1 juni eerst rustig inkomen op je eigen bruiloft, en dan 24 juni eindelijk echt feest!  ;)
No shirt no shoes, no pinball

matRRR

Jij bent goed bij de les! :eusa_clap:

En de maand juni .... :eusa_dance: :eusa_dance:
5 juni ook nog naar RICA...
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

The Saint

matRRR

855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

The Saint

Citaat van: matRRR op 10-05-2007 19:37:59
Nu nog een tijdstip op de 24e... :eusa_think:

You're right. Rayman is nog even bezig met de locatie nu het kasteel definitief is afgevallen. Wordt zsm vervolgd!!

Barry_C70

Citaat van: matRRR op 10-05-2007 19:30:39
Haha, delden, dat is maar een paar kilometer van mijn "oude" oudershuis...
Reken er maar op dat ik ook present ben!!!

Dus: zwarte 850R bij het andere kleuren-lijstje

Awesome dude! Road trip! ;D

FGG

Citaat van: Rayman op 10-05-2007 16:29:43
Vandaag vernomen waar ik al bang voor was. In het verleden was het toegestaan om een auto voor het kasteel te fotograferen, maar helaas is dat nu niet meer toegestaan in verband met de vele fietsers en voetgangers. Maar er zijn meerdere mooie locaties om plaatjes te schieten in Delden ;)

- Singraven
- Mooie natuurplekjes ergens in de bossen van Twickel
- Oele

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ben

Citaat van: Rayman op 10-05-2007 16:29:43
Maar er zijn meerdere mooie locaties om plaatjes te schieten.......

ideetje? :eusa_think:

We reserveren wel een mooi hoekje voor oranje en blauwe auto's  :P

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Barry_C70

Then its just becomes another meeting with a our cars parked next to each other amongst other cars. Plus I don't think a plane museum as a location gives as many opportunites for great photos.

I'd prefer the original location somewhere around the castle maybe where it is allowed. Also we can drive our convoy that way too.

The Saint

Ben, uiteraard bedankt voor je 'idee', maar we houden het toch op/bij de locatie in Delden. Hier hebben de deelnemers zich ook voor aangemeld. Als jullie locatie nou 10 km verderop lag, konden we eea wellicht gedeeltelijk combineren. Als we dat nu zouden doen, dan haken wellicht mensen af, en dat willen we niet.

Wordt vervolgd!

Barry_C70

Any updates qua location? Don't forget we need two; one where we meet up before we drive away together towards the second meeting place.

The Saint

Yep, is bekend. Ik woon R zelf een aardig eindje vandaan, maar Rayman heeft zich bereid verklaard eea ter plekke te bekijken. Komt goed!

Ben

Citaat van: The Saint op 11-05-2007 20:14:49
Ben, uiteraard bedankt voor je 'idee', maar we houden het toch op/bij de locatie in Delden. Hier hebben de deelnemers zich ook voor aangemeld. Als jullie locatie nou 10 km verderop lag, konden we eea wellicht gedeeltelijk combineren. Als we dat nu zouden doen, dan haken wellicht mensen af, en dat willen we niet.

Wordt vervolgd!

Uitnodiging blijft staan. Geef maar een seintje als de plannen veranderen.

Barry_C70

Citaat van: Ben XC70 op 14-05-2007 09:53:30
Citaat van: The Saint op 11-05-2007 20:14:49

Wordt vervolgd!

Uitnodiging blijft staan. Geef maar een seintje als de plannen veranderen.

Thank's Ben, I personally appreciate the offer from you to fuse the two meetings. You (and anyone else) is also more than welcome to join us as well ;)