Datum, tijd en verzamelplaats bekend: LBP & Saffron meeting 24 juni !!!

Gestart door The Saint, 24-04-2007 21:52:42

Vorige topic - Volgende topic

Rayman

Citaat van: Barry_C70 op 23-06-2007 06:40:52
Citaat van: The Saint op 22-06-2007 22:09:54
Iemand enig idee hoe we in konvooi kunnen blijven rijden met zoveel auto's? Of zijn er geen stoplichten in het oosten?

What I have seen before was this and it seemed to work really well:

First car blocks the traffic at the junction so that the rest of the cars can continue on convoy, and then joins on at the back of the line, in this case, it might be the second car to do this as the first car is the route leader. So at a roundabout for example, the second car would block cars from the left while the convoy drives past and then they could join up once the last car has passed.

Tsja. Dit zien we wel vaker bij politie/marechaussee en speciaal transportbegeleiding. Maar voor a.s. zondag is dit praktisch niet haalbaar; je zult elkaar gewoon goed in de gaten moeten houden en niet denken dat het een race tegen de klok is; just cruisin  8)

Rudy-M

Ik ga niet betalen om vliegtuigen te bekijken, daar krijg ik normaal betaald voor, dus misschien dat ik hier kom kijken. Onder voorbehoud van hoe het vanavond in de stad gaat :eusa_whistle:

Brambo67

Waarschijnlijk ga ik het niet meemaken. Vanavond naar Nederland - Servië in de Eurobrog in Groningen. Vermoedelijk de zondag nodig om te herstellen ;D Wens jullie veel plezier ;) Wellicht als ik me wel fit voel  :eusa_whistle: dat ik nog aansluit bij de colonne die door Assen gaat.
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Rayman

Citaat van: Brambo67 op 23-06-2007 13:44:37
Waarschijnlijk ga ik het niet meemaken. Vanavond naar Nederland - Servië in de Eurobrog in Groningen. Vermoedelijk de zondag nodig om te herstellen ;D Wens jullie veel plezier ;) Wellicht als ik me wel fit voel  :eusa_whistle: dat ik nog aansluit bij de colonne die door Assen gaat.
's Avonds een kerel, 's morgens een kerel ;D

Rudi

Valt me tegen van je Bram,dacht dat je een liefhebber was :eusa_naughty:  Eerst meld ieder1 zich aan om vervolgens allemaal weer af te melden :eusa_whistle:
Dr.Go-Fast...

Rayman

Vandaag nog even met Thom Jr. gesproken. Ik bel m morgen om te kijken of ie er is en dan rijden we er tijdens de konvooirit langs ;)

Michael

Auto weer schoon van binnen en buiten!  ;D Hopen dat het weer een beetje meezit anders heb ik voor Jan met de korte achternaam mijn auto zitten wassen!  :eusa_pray:

M a r c

Citaat van: MarkoC70T5 op 23-06-2007 00:45:31
Helaas kunnen wij niet komen.  moet gaan RC rijden met onze rc club

Weer een saffron minder...

Zullen we er een Stoneblack-meeting van maken  :eusa_dance:  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Rudi

Citaat van: Michael op 23-06-2007 16:39:20
Auto weer schoon van binnen en buiten!  ;D Hopen dat het weer een beetje meezit anders heb ik voor Jan met de korte achternaam mijn auto zitten wassen!  :eusa_pray:

Heb Operation Clean Sweep ook afgerond,hopelijk blijft het een beetje mooi weer :)
Dr.Go-Fast...

Rudi

Citaat van: M a r c op 23-06-2007 16:51:54

Nog een paar uur wachten en het wordt een minimeeting
Dr.Go-Fast...

Barry_C70

I'm going to admit to waking up early tomorrow to wash mine as its kind of drizzeling over here right now

Michael

Citaat van: Rudi op 23-06-2007 16:59:13
Citaat van: M a r c op 23-06-2007 16:51:54

Nog een paar uur wachten en het wordt een minimeeting http://www.cirena.com/rs6/smilies/hihi.gif

Ach we zullen ons wel vermaken. Ik in iedergeval wel! ;) Even fijn touren!

The Saint

Grote paniek!!! Alhoewel er altijd ergere dingen zijn (kernbom, wereldoorlog), zit ik met een levensgroot probleem...

Kijk ik net nog een x goed naar mijn auto, mis ik zo'n geel doppie voor over een popnagel van de nummerplaat. Nu zie je dus 1 (verkleurd) geel dopje, en 1 zilverkleurige popnagel. De winkels zijn dicht, en morgen moet ie R op z'n mooist uitzien...

Mocht iemand er nog eentje (liefst 2) over hebben, neem ze mee!!!

No shirt no shoes, no pinball

FGG

Citaat van: The Saint op 23-06-2007 17:20:32
Grote paniek!!! Alhoewel er altijd ergere dingen zijn (kernbom, wereldoorlog), zit ik met een levensgroot probleem...

Kijk ik net nog een x goed naar mijn auto, mis ik zo'n geel doppie voor over een popnagel van de nummerplaat. Nu zie je dus 1 (verkleurd) geel dopje, en 1 zilverkleurige popnagel. De winkels zijn dicht, en morgen moet ie R op z'n mooist uitzien...

Je mag er 1 van mij hebben (of 2)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

The Saint

Citaat van: FGG op 23-06-2007 17:23:54
Citaat van: The Saint op 23-06-2007 17:20:32

Je mag er 1 van mij hebben (of 2)

Great Florian  :D Het liefst 2 omdat die ene bijna wit geworden is. (De zon schijnt ook altijd zo fel hier  ;D)

Kan ik misschien toch nog slapen vanavond...  ;)
No shirt no shoes, no pinball