2e Volvo-forum Zomermeeting 24 juni, Soesterberg

Gestart door Ben, 26-04-2007 15:25:22

Vorige topic - Volgende topic

markwinterman

ik ga ook maar eens proberen te komen was vandaag te gezellig in brummen!

Ben

Zetten jullie je naam even op het lijstje op: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?p=222462#222462
We zijn bijna bij 100 deelnemers.

lipton

Wat kan ik me voorstellen met deze meeting? 60 volvo's tot nu toe op een rij die staan sommige met motorkap open en sta je dan naast uw voertuig of hoe kan ik me dit voorstellen.

het is namelijk mijn eerste keer.

mvg
gio

Ben

Citaat van: lipton op 04-06-2007 09:18:28
Wat kan ik me voorstellen met deze meeting? 60 volvo's tot nu toe op een rij die staan sommige met motorkap open en sta je dan naast uw voertuig of hoe kan ik me dit voorstellen.

het is namelijk mijn eerste keer.

mvg
gio

Inderdaad, zoals bij de meeste meetings: auto's op een rij. Zoveel mogelijk soort bij soort.
Rondwandelen, bij je eigen auto blijven, kap open, kap dicht, babbelen met lotgenoten, bijzondere dingen bekijken en over parten, foto's maken etc etc.
Kijk maar even op het verslag van vorig jaar: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=5540
Daar staan ook veel foto's of links naar externe fotoalbums van bezoekers.

Leuk bij de Zomermeeting is dat je gratis het Militaire Luchtvaartmuseum kunt bezoeken.

lipton

leuk, ik dacht dat het zo enkel de 850 serie ging zijn en de modellen erna die er redelijk op leken.

maar er komt precies vanalles.

goed ik zal er zijn samen met dave met zijn S 70
en met camera

mvg
GIO

850 T5 Freak

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

fearless

Lindert Bogers

lijkt me leuk moet jeje vantevoren opgegeven?

850 T5 Freak

hmm ik wil me net aanmelden op het volvo-forum vanwege die meeting om je op te geven zeg maar, krijg ik een mail terug waarin staat dat je je handtekeing etc moet zetten om aan dit forum mee te mogen doen  ::) ik ben 20 kom op zeg  :P

Welkom bij Volvo-Forum.nl Forums

In verband met de COPPA wetgeving is je account nog niet actief.

Print het onderstaande formulier uit en laat het je ouders of verzorgers
tekenen. Fax het hierna naar:

OF e-mail het naar:

IK HEB DE INFORMATIE DIE MIJN KIND OPGEGEVEN HEEFT EN GEEF BIJ DEZE
TOESTEMMING AAN Volvo-Forum.nl OM DEZE GEGEVENS OP TE SLAAN.
IK BEGRIJP DAT DEZE INFORMATIE ALTIJD VERANDERD KAN WORDEN DOOR MIDDEL VAN HET
INVOEREN VAN EEN WACHTWOORD.
IK BEGRIJP DAT ER ALTIJD VERZOCHT KAN WORDEN DEZE INFORMATIE TE VERWIJDEREN
VAN Volvo-Forum.nl.

Ouder of verzorger:
(vul naam in in blokletters): _____________________

(handtekening): __________________

Datum: _______________

------------------------------  TOT HIER  ------------------------------

850 T5 Freak

neeeeeeeeeeee boeeh  :'( :'( :'( :'( :'(

;) maar dit klopt dus mensen? ookal ben je 20  ::)

forza123

Citaat van: 850 T5 Freak op 05-06-2007 23:19:37
hmm ik wil me net aanmelden op het volvo-forum vanwege die meeting om je op te geven zeg maar, krijg ik een mail terug waarin staat dat je je handtekeing etc moet zetten om aan dit forum mee te mogen doen  ::) ik ben 20 kom op zeg  :P

Welkom bij Volvo-Forum.nl Forums

In verband met de COPPA wetgeving is je account nog niet actief.

Print het onderstaande formulier uit en laat het je ouders of verzorgers
tekenen. Fax het hierna naar:

Denk eerder dat je iets verkeerd hebt ingevuld :) ... heb mij tijdje terug ook aangemeld (paar weken) en no problemo. Tsja, nou ben ik natuurlijk AL 30 :P maarrrr... volgens mij mag je ook best op je 20ste al aan zo'n eng, gevaarlijk, niet voor kleine mensen, geschikt forum als het volvo-forum meedoen ;) :P :P
www.forzarossa.nl
..................................
'96 Volvo 850 2.5 20V

850 T5 Freak

hmm het is gelukt ik heb verder niks meer gedaan en vandaag een mailtje gekregen dat het account geactiveerd is  :eusa_dance: ben de 101e deelnemer  ::) zijn er btw nog mensen bij mij uit de buurt die er ook naar toe gaan? kunnen we misschien samen naar toe rijden  :eusa_think: ik hoor het wel

gr dave

Ben

Citaat van: 850 T5 Freak op 06-06-2007 19:52:01
hmm het is gelukt ik heb verder niks meer gedaan en vandaag een mailtje gekregen dat het account geactiveerd is  :eusa_dance: ben de 101e deelnemer  ::) z
gr dave

Ik vond dat je, ondanks je jonge leeftijd en het feit dat je op het verkeerde knopje hebt gedrukt, toch maar moest worden toegelaten en heb je handmatig geactiveerd  :eusa_whistle:

daytonawim

Mm, met ruim 100 auto's kan het daar volgens mij wel eens wat krap worden

850 T5 Freak

Citaat van: Ben op 06-06-2007 22:41:36
Citaat van: 850 T5 Freak op 06-06-2007 19:52:01
hmm het is gelukt ik heb verder niks meer gedaan en vandaag een mailtje gekregen dat het account geactiveerd is  :eusa_dance: ben de 101e deelnemer  ::) z
gr dave

Ik vond dat je, ondanks je jonge leeftijd en het feit dat je op het verkeerde knopje hebt gedrukt, toch maar moest worden toegelaten en heb je handmatig geactiveerd  :eusa_whistle:

danku danku  :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray:

Gr  ;)