2e Volvo-forum Zomermeeting 24 juni, Soesterberg

Gestart door Ben, 26-04-2007 15:25:22

Vorige topic - Volgende topic

pooh

Citaat van: Okki op 12-06-2007 01:21:58

Dus volgens mij wel huisdieren toegstaan op buitenterrein (?)

Ja dat zou ook mooi worden als je met je hond niet meer op een parkeerplaats mag komen... ;)
Eventuele ongelukjes netjes opruimen dan zal het buiten geen probleem zijn lijkt me.

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Volvo Felipe

Kan men daar ergens eten, of moeten we een picknick meenemen.

850 T5 Freak

vorig jaar kon je daar eten kopen dus neem aan nu weer :)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

pwassink

K neem aan dat ze deze maal ook extra inkopen en meer personeel neerzetten hehe

dat was vorig jaar wel effe wachteeee op de overigens lekkere sauzijzenbroodjes ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

WYD

Ik ga na afloop op de soesterduinen eten. Ergens bovenaan zo'n heuvel langs de doorgaande weg zit een heel goed restaurantje.
Wellicht dat m'n schoonpa ook mee gaat met de V70 als hij niet hoeft te werken.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

daytonawim

Citaat van: WYD op 12-06-2007 19:32:50
Ik ga na afloop op de soesterduinen eten. Ergens bovenaan zo'n heuvel langs de doorgaande weg zit een heel goed restaurantje.
Wellicht dat m'n schoonpa ook mee gaat met de V70 als hij niet hoeft te werken.

Mm, doe dan wel eerst bellen, want veel toko's doen daar aan reserveringen ( door schade slimmer geworden)

Ben

Honden
Zijn niet toegestaan in het museum.
Ik ga er van uit dat dat zowel in, als buitende hallen betekent.
Er is meer dan voldoende bos om het museum heen om het beestje de vrijheid te geven.

Paresto is ingeseind dat er een grote groep komt.
ik ga er van uit dat ze voldoende etenswaren in huis halen.
Je kunt ook je eigen bammetjes meenemen en opeten op een van de picknickplaatsen.

Als je in Restaurant De Soester Duinen wilt eten moet je een dag eerder of later komen want dat is op zondag gesloten.
Het restaurantje dat je bedoelt is het Soester Hoogt, op het hoogste punt van Soest.
De weg van Soesterberg naar Soest volgen en op de eerst parkeerplaats kun je parkeren. Pas op met oversteken, ze rijden daar als gekken door de blinde bocht.

Heel leuk is ook pannenkoekenboerderij De Smickel in Soest. Wel even vantevoren resterveren want het is er altijd druk en zonder reservering is er meestal geen plaats.

En natuurlijk is er ons favorite Amerikaanse Grillrestaurant in Huis ter Heide.

En alle aanmeldingen svp op www.volvo-forum.nl anders raak ik het overzicht kwijt.
De inschrijving is inmiddels gesloten. Iedereen die zich nu nog aanmeldt heeft geen gegarandeerde plek op de binnenplaats.

Volvo Felipe

ok,

dat klinkt al niet slecht, maar nu nog alles zien te vinden he voor een Belg

hihi

lipton

Wat een adres en een gps al niet kan eh !!

Lindert Bogers

hej T5Freak ik wil ook gaan

ik kom uit bergen op zoom

Lindert Bogers

FrankvdAa

Citaat van: 850 T5 Freak op 11-06-2007 19:21:29
uhm dit moet ik even met de rest overleggen aangezien er +- 3 uit belgie 3 uit breda 1 uit goes komen  :)

Ah zo, jullie nemen zeker de A27? In dat geval kan ik beter even kijken of er nog meer uit de regio Eindhoven samen willen rijden... R.O.B.?!
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Lindert Bogers

Ben

Ik denk dat we al die roffels maar een speciale plek moeten geven, net rechts buiten de slagboom.
Gezellig bij elkaar  :eusa_whistle:

Taranis

Citaat van: Ben op 14-06-2007 19:02:57
Ik denk dat we al die roffels maar een speciale plek moeten geven, net rechts buiten de slagboom.
Gezellig bij elkaar  :eusa_whistle:

Zou mooi zijn, hoeven we niet bij die nieuwerwetse XC70's te staan enzo...  :eusa_whistle: