2e Volvo-forum Zomermeeting 24 juni, Soesterberg

Gestart door Ben, 26-04-2007 15:25:22

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Citaat van: RATFINK op 24-06-2007 19:12:50
Citaat van: Ben op 24-06-2007 18:54:18
[Als iedereen gekomen was, was het plein wél vol geweest.

Misschien had er iemand bij de parkeerplaats kunnen staan om de niet ingeschreven Volvo's naar het binnenterrein te loodsen, ik had nog wel 5 euro willen betalen om er bij te staan en dan had het wel vol gestaan.

Ik heb het museum gevraagd om te roepen dat de Volvo's die nog buiten stonden ook het plein op mochten als ze dat wilden. Helaas is dat niet gebeurd. Iedereen die het kwam vragen heb ik alsnog naar binnen laten gaan.

fearless

Zooo ook mijn foto's geupload.......

Klik hier voor foto's

:eusa_snooty:   ;D

Klik hier voor foto's

Emiel

fearless

Hmm best leuke serveerster trouwens....

Johann

Pas maar op, straks heeft ze ook een vriend.......... ::)

;D

RATFINK

Citaat van: Ben op 24-06-2007 20:39:26
Ik heb het museum gevraagd om te roepen dat de Volvo's die nog buiten stonden ook het plein op mochten als ze dat wilden. Helaas is dat niet gebeurd. Iedereen die het kwam vragen heb ik alsnog naar binnen laten gaan.

Zal de volgende keer wat brutaler zijn en het zelf vragen  ;D

Toplocatie trouwens.

R o b

Citaat van: fearless op 24-06-2007 21:03:22
  :eusa_snooty:   ;D

beetje reclame voor de 40's die wat achteraf stonden...........mooi he!  ;D

Deltalink

Kicke foto's Fearless! :)

Die turquoise P1800ES is mooooi trouwens he... Was vergeten dat dat model bestond, heb hem volgens mij ooit als jochie in het Volvo museum in Olofstrom gezien. Wat een prachtig bodywork!

Doet me denken aan een vet project:  een goed chassis + carrosserie vinden van een P1800ES, en er vervolgens een 2.3L 20V vijfcylinder turbo dwars in monteren die de achteras aandrijft :D Waanzinnige retroroffel heb je dan.

(edit: zoiets als dit dus)
"De achterwielophanging van de Volvo 850 is gepatenteerd onder de naam Delta-Link. Dit unieke semi-onafhankelijke systeem combineert de voordelen van een starre as met de voordelen van geheel onafhankelijke achterwielophanging." - Volvo 850 Estate folder

Dave

De P1800 vind ik ook een sublieme auto. Ik heb wel helaas slecht één van de 2 gezien.

Voor mijn eerste volvo meeting vond ik het een fijne meeting en heb een leuke dag gehad. Een paar nieuwe mensen leren kennen maar dat mogen er natuurlijk altijd meer worden. Dus zeker voor herhaling vatbaar, hetzij misschien wel volgende keer een meetingske met enkel roffels.

Lindert Bogers

Was een leuke dag vandaag, alleen heb ik het idee dat de opkomst wat aan de magere kant was ?

850 T5 Freak

Het was inderdaad weer een leuke meeting  :) jammer dat niet iedereen op kwam dagen  :-\ want als je de meeting van vorig jaar bekijkt waren er ook iets meer estate's, he Mark  :P

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

J-P

Hmm, vreemd, zie ik daar m`n blik staan op de foto en ik was er niet eens!!!!! Taranis, waar ben je in GODSNAAM heen gereden??????

:eusa_think: :eusa_think:

lipton

Hier nog wat foto's van vandaag.

dit zijn de 'properste foto's die ik heb kunnen trekken.
mvg Gio

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Barry_C70