Is dit normaal???

Gestart door elianmars, 28-04-2007 20:18:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Freakybaby

Citaat van: elianmars op 04-05-2007 23:02:14
M'n moeder is vandaag met de wagen naar de dealer geweest.

Volgens hen is het geen probleem voor de APK, maar ze vinden het toch niet helemaal kloppen.
Ze gaan informeren bij de leverancier of er meer problemen zijn gemeld.

Ben benieuwd hoe het afloopt......

Ik vind het leveren van een nieuwe auto op 2 jaar oude banden een beetje vaag. Echte problemen hoef je er nu nog niet mee te verwachten, maar kloppen doet het ook niet. Met de kilometers die je moeder maakt is het ook van belang, want die dingen worden dus gewoon 2 jaar eerder afgekeurd wegens scheurtjes.

De gang naar de dealer om iets aan de kaak te stellen wat eigenlijk niet klopt vind ik goed. Kijken wat die erop te zeggen heeft.

Zelf heb ik er geen moeite mee om banden met 5mm profiel en droogte scheurtjes te kopen. Per zomer doe ik zo'n 40 000 km, en een stevige rijstijl. Dan nog een dagje circuit en er kan weer een ander setje op  :eusa_whistle:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

elianmars

Helemaal vergeten om te vertellen hoe het is afgelopen.

De dealer vond het ook niet horen en heeft de leverancier van de banden erbij gehaald. Die vertelde één of ander vaag verhaal over ozon.....  ???

Na veel bellen, aandringen en nog eens bellen heeft de dealer het voor elkaar gekregen om twee nieuwe banden van de bandenleverancier (Bridgestone) en twee nieuwe banden van de Honda-importeur vergoed te krijgen.

Toch netjes opgelost door de dealer!  :eusa_clap: