Nieuw forumlid

Gestart door beb, 30-06-2007 12:10:17

Vorige topic - Volgende topic

beb

He forumleden,
Ik ben Erik, 26 jaar en heb al heel wat auto's gehad maar ben nu toch eens op zoek naar een echte station (850). Omdat ik alandere merken zoals opel,vw,nissan, peugeot al heb gereden en ik mezelf toch hierin niet kon vinden ben ik van plan om over te stappen naar een Volvo. Ik ben nog zoekende maar hoop op korte termijn er toch 1 te kunnen vinden.

De keuze voor Volvo: heb mogen rijden in een 850 en v70's en vind het toch machige wagens. Ik vind de 850 wel mooier/leuker dan een v70. Ook de degelijkheid vind ik een groot pluspunt, hoop km kunnen hebben, leuke looks, etc

Ik hoop dat ik nog een hoop van dit forum gebruik kan en mag maken.
Groetjes
Erik

Deltalink

Hoi Erik, welkom! Ik heb zelf ook net mijn eerste 850 estate in bezit, waanzinnige auto's zijn het. Veel succes met de zoektocht!

Tip: ik zou even de topictitel 'even voorstellen' veranderen naar iets anders... er zijn de afgelopen dagen al iets van drie topics geweest met dezelfde naam :-)
"De achterwielophanging van de Volvo 850 is gepatenteerd onder de naam Delta-Link. Dit unieke semi-onafhankelijke systeem combineert de voordelen van een starre as met de voordelen van geheel onafhankelijke achterwielophanging." - Volvo 850 Estate folder

Volvo Felipe

Hoi Erick

Welkom op het forum en veel succes met je zoektoch naar je roffel

:eusa_clap: :eusa_clap:

Marc O.

Hallo Erik, succes met de zoektocht en welkom op dit forum!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Chris

Welkom hier en succes met zoeken!

We zien de foto's wel verschijnen als je een schoonheid gevonden hebt ;)

Ben

Oh ja, en ga op zoek naar een 'Estate' ipv een 'stationcar'.  :eusa_whistle:
Dan weet je zeker dat het een Volvo wordt.

Eugene

Citaat van: Ben op 30-06-2007 18:56:51
Oh ja, en ga op zoek naar een 'Estate' ipv een 'stationcar'.  :eusa_whistle:
Dan weet je zeker dat het een Volvo wordt.
;D

Welkom op het forum en succes met de zoektocht!

If it's not blown, it sucks...