Van de weg gedrukt ...

Gestart door DinanT, 01-05-2007 13:30:29

Vorige topic - Volgende topic

DinanT

Citaat van: Racingbrick op 01-05-2007 13:44:07
Wat zit er in dan?

Wat er in zit? Een blond ventje met een zonnebril. ;D 8)
Ik rol hierin  

Schnappi

of het is gewoon jaloezi dat je een schone volvo rijdt.

DinanT

Zou zomaar kunnen. Wel een rare gewaarwording als zo'n groepje het op je gemunt heeft. Hele kermis duurde zo'n 20 minuten. Dan voel je je toch echt niet fijn.
Ik rol hierin  

mr clubs

Had laatst net zoiets, rij ik rustig op de rechter baan, komt er vanaf de invoegstrook opeens een bus (zo'n grote) naast me rijden en gaat zonder te kijken naar links, ik kon niet naar links want daar reed al iemand, dus vol in de ankers want van zo'n bus win ik het niet en maar hopen dat de persoon achter me ook aan het opletten is (gelukkig wel, maar scheelde niet veel). Rij ik daarna de bus voorbij om even verhaal te halen, doet hij net of hij me niet ziet. Heb het wel even doorgebeld aan het busbedrijf, maar kreeg een beetje een lauwe reactie. Mag aannemen dat dit niet met opzet was, maar toch.

gr Paul

Schnappi

moet je maar eens voor de gein een week of zo in een oud barrel gaan rijden, niks aan de hand dan

OMD

Waarom flikt nou nooit iemand dat bij mij? dan kan je lachen.

Ik geef op dat moment geen drol om een deukje en tik die bus dan toch echt rechtsachter of linksachter aan en laat hem een paar rondjes draaien, als het zo rustig is wat je zei...

nee, aan mij zouden ze een goeie hebben....

Schnappi

is een beetje zonde van de auto

The Saint

Goed gehandeld. Ik zie de krantekoppen nl al voor me: "Automobilist in elkaar geslagen" ...
No shirt no shoes, no pinball

Schnappi

tegenwoordig is het gewoon raar volk, bij een kameraad van mij hebben ze lekker met een steutel een kras gezet op de auto 40 cm. waarom dan ??? ???

wordt je vrolijk van :'( :'(

Rita

Jesus, wat een gedoe. Blij dat je zonder kleerscheuren daar vanaf komt..

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

lipton

zeker en vast aangeven !!! . ik heb dit ook al gehad !

ik rij voor hen en begin zachtjes te remmen !
als ze mij zo aggresief zouden krijgen dan stop ik zonder probleem op de autosnelweg !!
mijn wagen ligt vol selfdefense. (na dat ik bijna eens ben gecarjackt) links van mij pepperspray onder mijn radio stungun 500 000 volt  en naast mijn passagier(vriendin) nog eens pepperspray

. als ze dan uit stappen en je flikkert eens met het lichtje van dat machientje stappen ze meestal terug of zijn ze weer kalm.

soit is enkel voor als het nodig is. heb het al 6 maand nog nooit gebruikt.

maar zeker  aangeven !!

RRRRR_Ramon

Waarom zijn het nou meteen bouwvakkers? Misschien waren dit wel pijpfitters.........  ::)

Waardeloos inderdaad dat gedrag. Ik ben er snel klaar mee meestal, wind me heel even op en kies dan eieren voor m'n geld en neem afstand. M'n eigen veiligheid (en die van m'n gezin) is belangrijker dan koste wat kost voorop rijden om zogenaamd te winnen.

Meestal krijg je via oogcontact wel bijval van medeweggebruikers, zo van: "die zijn gek."
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

R o b

Citaat van: Swedish Viking op 01-05-2007 14:29:40
bouwvakkers enzo enzo die meestal geen ander vak konden leren of zijn meestal nog ladderzat van de vorige avond. :-X :-X

het spijt me...............

Turbobiker

Ik weet niet wie hier ladderzat was, maar ik zat toch echt alleen in dat bussie...
De Tussenpaus