2e groupbuy heldere lampen

Gestart door S. Brouwer, 01-05-2007 18:21:38

Vorige topic - Volgende topic

Black Magic

Citeer
Mwoah... ik wacht liever iets langer zodat ik dan mooie zwarte krijg... ;) ;D

Volledig mee eens  :)

de geneRaal

heb ook geduld hoor.

tssssssss..................nog niks gehoord...........duurt lang ;D
Blackstone under construction

S. Brouwer

update:

Gisteravond heb ik het totale bedrag voor 14 sets heldere lampen aan Marc over gemaakt en de bestellijst doorgemaild.

Marc heeft aangegeven dat er aankomende week een zending met x70 lampen binnen komt en dat deze na ontvangst van de betaling al uitgeleverd kunnen worden.

De zwarte 850 lampen staan vooralsnog in Back order, zodra daar meer van bekend is wordt het hier gemeld.

tdidude

Citaat van: roelandt5 op 02-06-2007 14:43:53
ha aangezien ik als enigste chrome heb besteld die op voorraad zijn zal ik ze wel snel hebben;)

grt
roeland

Enige..? heb alvast een voorschot met photshoppen genomen.. meteen ook maar even een XC70grill (ook reeds in bestelling) eringepropt..
Chrome danwel zwart hangt toch echt af van de kleur van de neus.. Zwarte ook geshopt, maar toch meteen maar weer naar prullenbak verwezen..

Vol verwachting klopt ons hart

5 cilinders is meer dan 4

Dave

Citaat van: tdidude op 03-06-2007 17:05:27
Enige..?
Wat roeland bedoelt is dat hij de enigste is die 850 chrome koplampen heeft besteld. Er zijn er wel meerdere met x70 chrome koplampen. ;)

Heb alvast een xenonkitje besteld om er ineens in te knutselen als we dan toch bezig zijn. Alleen nog ff wachten tot dat alles binnen is (en mn examens achter de rug zijn).

tdidude

Ahhh dan ben ik enge met een bruine v70 die chrome besteld heeft ;)

850 T5 Freak

wel balen met de zwarte 850 lampen dat ze backorder staan  :'(
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

John R

Bij deze een hele eigenwijze vraag, maar als die koplampsets van een 850 in het zwart 'backorder'staan, kan er dan misschien toch nog een setje voor mij bij besteld worden. Gaat dat niet, jammer dan, wacht ik gewoon op de volgende ronde. 8)

Joachim1

Hoop ook dat het niet super lang gaat duuren met de zwarte koplampunits,maar het wachten
is de moeite vast wel waard!

S. Brouwer

Citaat van: John R op 04-06-2007 20:55:05
Bij deze een hele eigenwijze vraag, maar als die koplampsets van een 850 in het zwart 'backorder'staan, kan er dan misschien toch nog een setje voor mij bij besteld worden. Gaat dat niet, jammer dan, wacht ik gewoon op de volgende ronde. 8)

Er is een maand de tijd geweest om in te schrijven en te betalen, afgelopen weekend heb ik alles afgerond qua bestellen. Dus je zal zelf contact op moeten nemen om (zonder deelname aan de groupsbuy) een set lampen te bestellen.

tdidude

Citaat van: S. Brouwer op 03-06-2007 13:04:59
update:

Gisteravond heb ik het totale bedrag voor 14 sets heldere lampen aan Marc over gemaakt en de bestellijst doorgemaild.

Marc heeft aangegeven dat er aankomende week een zending met x70 lampen binnen komt en dat deze na ontvangst van de betaling al uitgeleverd kunnen worden.

De zwarte 850 lampen staan vooralsnog in Back order, zodra daar meer van bekend is wordt het hier gemeld.

aankomende week is bijna voorbij.......zijn de x70 lampies binnengekomen?? :)

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

viking_in_shorts

S. Brouwer

Citaat van: viking_in_shorts op 09-06-2007 00:18:11
Citaat van: M a r c op 08-06-2007 20:33:00
ja  :)
klopt!

heb jij ze al "thuis" dan of ben je even naar Moergestel heen en weer gereden om te kijken of de pallet was binnen gekomen?

Zag dat MarcoV voorzien was van nieuwe lampen, dus ze zijn aangekomen.

Weet je al iets van levertijden Marc?

tdidude

Wie kan wat wanneer verwachten??? :)  zitten er chrome x70's bij?? :P