waarde van mijn auto

Gestart door benvolvo20, 01-05-2007 21:38:33

Vorige topic - Volgende topic

benvolvo20

hallo iedereen

ik heb ff een vraagje ik wil misschien mijn volvo 850 verkopen maar ik kan niet vinden wat ik ervoor kan vragen. misschien kunnen jullie mij helpen.

ik heb een volvo 850 2.0 126pk, een sedan, 1995, handgeschakeld 5 versnellingen.  hij heeft 165.000km gelopen geen problemen mee, kleine parkeerschade aan linkerachterdeur. kleur is donkerblauw en blauwe interieur.

dit is de oude foto ondertussen heb ik de bumpers zwart gespoten en heb ik nieuwe dakrails gedaan.

frekko

bouwjaar??? en foto's kunnen helpen met het vormen van een richtprijs

vraagprijs blijft een vraagprijs het gaat er om dat je iemand vindt die het er voor wil betalen

groetjes fred

benvolvo20

frekko

recente foto met evtueel de parkeerschade in beeld

ik heb wel eens een parkeerschade gezien die liep over de hele zijkant

ik denk overigens dat ik je niet kan helpen door een bedrag te noemen maar een zo compleet mogelijk beeld helpt voor degene die dat wel kunnen

succes met de verkoop

Misha

Zeg Ben, waarom wil je je 850 verkopen ? En wat ga je dan terugkopen ? En waarom ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

killerbee

Volgens mij hangt de prijs er al in  :P :P :P :P :P :P :P

benvolvo20

ja ik weet dat de prijs erin hangt maar dat heb ik er niet voor betaald maar ik wil graag weten of ik nu ook zoveel kan vragen. en ik ga een andere 850 kopen die iets zwaarder en mooier uit ziet, maar ik heb geen haast met de verkoop maar als iemand geintresseerd is!!:P

benvolvo20

hier is er eentje die ik misschien op wil in ruilen: http://www.hultinkautos.nl/ocassion.html
en dan ff doorscrollen naar de volvo 850

benvolvo20

de schade is op mijn linkerachterdeur en is ongeveer 40 cm lang. het komt van een paaltje van de vorige eigenaar. maar ik ga die plek nog blauw spuiten

elianmars

??? ???

Je gaat een wagen met 165.000 op de teller toch niet in/omruilen voor eentje met 356.363 km op de teller?  :eusa_think:

Wat bedoel je trouwens met "Ik heb de bumpers ondertussen zwart gespoten"?

benvolvo20

ik wil iets sterkers heb je anders tips voor mij of andere auto's die beter zijn??

RRRRR_Ramon

Citaat van: elianmars op 01-05-2007 22:42:39
??? ???

Je gaat een wagen met 165.000 op de teller toch niet in/omruilen voor eentje met 356.363 km op de teller?  :eusa_think:

Ik vat hem ook ff niet...........
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

frekko

is van 126 PK naar 170 Pk genoeg voor je waarom niet meteen een tuRbo versie

auto's met hoge KM standen kan natuurlijk van alles al aan vervangen zijn
maar toch jij  zegt zelf dat de jouwe geen problemen heeft dat is ook wel prettig toch

benvolvo20

ik wil gewoon iets sterkers en die s70 is net te duur voor mij en die volvo die ik zag was er gewoon een ik heb niet zo op die kilometerstand geled. maar ik ga nog naar meer 850 krijgen als jullie een niet te al te duure 850 weet een t of een 2.5 liter laat het me dan horen

Ludo

een 2.0 10v is je te duur, maar je wil wel een 2.5 of een Turbo.
??? ???