ooit zal ik Volvo rijden

Gestart door t5karel, 02-05-2007 12:24:26

Vorige topic - Volgende topic

t5karel

Vanochtend gebeurd,klant in de winkel met een cross country .Zeg tegen de klant ,goh leuk heh zo,n Volvo en ook zo mooi schoon ook.Net gewassen?Jaaaa zegt z,n vrouw das een leuke heh en sterk dat ie is.Je mag er wel even in zitten hoor ;D.Nah nee joh,ik heb best nog werk te doen enzo.Affijn ze betaalden en bij de deur zegt mevrouw welgemeend;ach ff doorsparen dan zul je ook ooit een volvo kunnen rijden :eusa_think:.Right ;D.

o,jee volgens mij staat ie verkeerd :eusa_shifty:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Jeff

aaahh wat zielug...   :eusa_drool:  :'(
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

michiel

Neehee, da's juist lief  :-*
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Herminator

Je had moet zeggen:

Ik rij al een 850t-5r CY rica/et powered

Zij: uh watte?????

Claudia

Citaat van: t5karel op 02-05-2007 12:24:26
Jaaaa zegt z,n vrouw das een leuke heh en sterk dat ie is.Je mag er wel even in zitten hoor ;D.Nah nee joh,ik heb best nog werk te doen enzo.Affijn ze betaalden en bij de deur zegt mevrouw welgemeend;ach ff doorsparen dan zul je ook ooit een volvo kunnen rijden :eusa_think:

Wát een arrogante trut, zeg!

Lijkt me het type waarvan het ego door het doucheputje verdwijnt op het moment dat ze geen dure auto meer heeft.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

matRRR

Citaat van: t5karel op 02-05-2007 12:24:26
Vanochtend gebeurd,klant in de winkel met een cross country .Zeg tegen de klant ,goh leuk heh zo,n Volvo en ook zo mooi schoon ook.Net gewassen?Jaaaa zegt z,n vrouw das een leuke heh en sterk dat ie is.Je mag er wel even in zitten hoor ;D.Nah nee joh,ik heb best nog werk te doen enzo.Affijn ze betaalden en bij de deur zegt mevrouw welgemeend;ach ff doorsparen dan zul je ook ooit een volvo kunnen rijden :eusa_think:.Right ;D.

o,jee volgens mij staat ie verkeerd :eusa_shifty:.

......Paar uurtjes later wordt de XC met een noodgang ingehaald door de slager in een blinkende CY t-5R....
in de pan gehakt zeg maar...of ingeblikt..
....weg ego.... ;D ;D ;D
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software