een duitse 855 T-5R

Gestart door JeroenW, 28-05-2007 14:13:44

Vorige topic - Volgende topic

JeroenW

Beste roffelaars,

ik kom weer een stapje dichter bij het "roffelschap", woensdag ga ik kijken bij een zwarte T-5R die ik op marktplaats heb gevonden. De auto is ingevoerd uit Duitsland en is eind '94 gebouwd. Kan iemand mij vertellen of er specifieke dingen zijn waar ik op moet letten bij duitsers en dit bouwjaar? En verschilt de duitse uitvoering eigenlijk van de nederlandse? Het ziet er uit als een goeie deal, maar ik heb er (nog) niet zo heel veel verstand van. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Groeten,
Jeroen

)()()sT

Tips en truc's zijn al uitgebreid omschreven in het aankooptopic.

Als het een uit Duitsland geimporteerde is moet je er wel op letten of hij niet oorspronkelijk uit Italiƫ komt en dan een 2.0 is i.p.v. 2.3

Italiaanse exemplaren hebben op hun beurt weer vaak extreem lage kilometenstanden.

Succes ermee...!

JeroenW

tis zeker wel een 2.3. De duitse papieren en onderhoudshistorie zitten er volgens de eigenaar bij. Het aankoop topic heb ik gezien, maar het gaat mij om specifieke dingen voor een 94'er en een duitser. Als die er verder niet zijn is het ook prima.

b0nkolok

Citaat van: JeroenW op 28-05-2007 15:56:19
tis zeker wel een 2.3. De duitse papieren en onderhoudshistorie zitten er volgens de eigenaar bij. Het aankoop topic heb ik gezien, maar het gaat mij om specifieke dingen voor een 94'er en een duitser. Als die er verder niet zijn is het ook prima.

Niets echt specifieks tussen een in ons land en het buurland geleverde roffel. Misschien meer Autobahn achter de rug en dus vaker meer dan 100/120 km u. gereden? Km. stand?
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek