850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

widebody

Citaat van: )()()sT op 01-04-2012 08:29:49
Spring is in the air.... Maar nu even niet :D

http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/2012/f6828277.jpg

Juist wel!

's Morgens ff krabben (de voorruit) en overdag mooi zonnig weer. Lekkerrrrr :eusa_dance:

rogerV701998

Hier is het dan ook lente.

;D

rogerV701998

R o b

)()()sT

Vandaag ben ik (eindelijk) naar Limburgse LPG Technieken in Eksel (B) getogen om de pompolie te vervangen bij de V. De installatie zit er nu 70.000 km in..... En het was hard nodig  :eusa_eh:

Mijn pomp klinkt sowieso luider als bij de 850, maar dat doet ie eigenlijk al vanaf het begin. Afijn, er zit nu weer genoeg verse olie in en ik kreeg gelijk de opmerking, mocht ie toch stuklopen, dat ik dan korting mag verwachten voor een nieuwe pomp.
Ik vind het een prettig bedrijf, ik kon meekijken, we hebben samen een vers gespoten gasvuller die ik nog had liggen gemonteerd en over de Volvo's geleuterd.

Na montage kreeg ik maar liefst 51,5 liter gas in de tank  :o :D

En een oude bekende!:

rogerV701998

Is dat de vorige auto van Walter?

peteRRR

Citaat van: rogerV701998 op 03-04-2012 05:55:34
Is dat de vorige auto van Walter?

Ja,....en hoe doet tie het ?

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Taranis

Citaat van: )()()sT op 02-04-2012 23:31:38
Vandaag ben ik (eindelijk) naar Limburgse LPG Technieken in Eksel (B) getogen om de pompolie te vervangen bij de V. De installatie zit er nu 70.000 km in..... En het was hard nodig  :eusa_eh:

Nu binnenkort nog andere motorsoftware en dan eindelijk los? :D

)()()sT

elianmars

)()()sT

Dat ligt er allang op, met dakbedekking en al 8)

knoopie

CiteerNa montage kreeg ik maar liefst 51,5 liter gas in de tank 

Joost hoeveel liter gas tankte je dan voor heen?

)()()sT

Nou, heb een 61 liter bruto tank, wat inhoudt dat je er iets van 48 liter netto in zou krijgen. Nu was ook het gehele systeem natuurlijk leeg ;)

knoopie

is het normaal nu je de pompolie hebt vervangen dat je automatitisch meer gasinhoud hebt wetend dat je gastank helemaal leeg is geweest natuurlijk want hoeveel tankte je dan voorheen als de V bijna leeg was  :eusa_shifty:

)()()sT

De ene keer 35 liter, dan weer eens 40, dan 46  :eusa_whistle:

;D

Het maximale wat ik ooit getankt heb is iets van 47 liter.