850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Sterkte met alles!

elianmars

Heel veel sterkte vandaag, Joost!

StefanCJ

Sterkte Joost!

Boeijke

Ik lees het nu pas .
Gecondoleerd en heel veel strekte.

triton

Gecondoleerd Joost  en verdere familie
Professioneel raddraaier

Wibren

Gecondoleerd Joost en familie. Veel sterkte de komende tijd.
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

arjen850

Heel veel sterkte voor en jou en je familie Joost..

petrolhead

Gecondoleerd Joost en familie. Sterkte de komende tijd.
Wel fijn dat jullie afscheid hebben kunnen, hoe erg dat ook is.

t_w

Pff wat een bericht... Sterkte de komende tijd...

petrolhead2.5

Ik lees het nu pas gecondoleerd en veel sterkte gewenst.

)()()sT

Dank allen! :)
Vandaag een mooie uitvaart gehad. Emotioneel, maar wel zoals we het gepland hadden met leuke anekdotes van mijn vader met mooie muziek.
En nu... Tja. Het voelt nu al als een 'liefdesverdriet-gevoel,' spanning en onrust. Het wordt een lastige tijd waar je nou eenmaal doorheen moet.
Binnenkort maar weer eens wat therapeutisch knutselen aan Volvo's ;) :)

Miel850

Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

t5joost

Gecondoleerd, veel sterkte de komende tijd

innocenti

Citaat van: )()()sT op 06-02-2016 23:53:36
Dank allen! :)
Vandaag een mooie uitvaart gehad. Emotioneel, maar wel zoals we het gepland hadden met leuke anekdotes van mijn vader met mooie muziek.
En nu... Tja. Het voelt nu al als een 'liefdesverdriet-gevoel,' spanning en onrust. Het wordt een lastige tijd waar je nou eenmaal doorheen moet.
Binnenkort maar weer eens wat therapeutisch knutselen aan Volvo's ;) :)
Fijn Joost dat je op deze manier waardig afscheid hebt kunnen nemen van je vader. Sterkte de komende tijd. En zeker tijd maken om te knutselen. Juist nu is een therapeutische hobby belangrijk. Een uitlaatklep!

)()()sT

En daar zijn we weer....
Zoals in het altijd boeiende weblog van Maarten al te lezen was hebben Maarten en Eva de V70XC van mijn pa overgenomen en daar ben ik blij om.
Het is een heel fijn rijdende en mooie auto, maar 3 auto's aanhouden is te gek en daarom besloten we al snel dat ie dan toch maar moest gaan. De eerste stap van wegdoen van zaken van hem. Niet makkelijk, maar het is niet anders.  :(

Vorige week is ie opgehaald en heb ik afscheid genomen van de mooie vriendelijke cruiser. Het voelde heel raar toen Maarten wegreed. Het leek net op de momenten dat mijn vader de straat uitreed alleen was het nu toch wat anders... Maar goed, ik ben blij dat ie goed terechtgekomen is, en dat ik de auto nog wel eens zal zien.

Dit was een van de laatste standen dat ik erin reed, het tijdstip + temperatuur vond ik wel grappig om snel op de gevoelige plaat vast te leggen :)

En daar ging ie hoor  :-[

Tegenwoordig zijn we actief in het cabrio-clubje. Allen low-budget een cabrio gescoord, maar tot dusver was ik de enige die als enige investering een tank benzine had gedaan i.p.v. de halve cabrio al te verbouwen en verbeteren. Het is immers en bij-auto die niet teveel moet kosten  :evil: :-* ;D
Op een ochtend zag ik ineens een zeer gewilde advertentie voorbij komen en binnen 1 minuut had ik mijn reactie al gestuurd en was de deal al beklonken. Een zeer mooie upgrade al zeg ik het zelf 8)

Verder is er natuurlijk nog niks gebeurd. De cabrio staat nog geschorst en op dit moment heb ik totaal geen tijd voor geknutsel. Vandaag begonnen met het uitruimen van de kluskelder van mijn pa. Een hele kelder vol hout, plaatmateriaal, stukken pijp, bevestigingsmaterialen en allerlei "zooi" ("handig om te bewaren, je weet maar nooit of het nog eens van pas komt") in een container gegooid en is the basement zo goed als leeg. Het gereedschap en spul gaat natuurlijk niet weg, maar al die resten waren me een doorn in het oog. Ik heb wel vaak in mezelf "sorry pa" gezegd want het voelt niet fijn om zomaar allerlei spul weg te mikken.

Als alles weer wat rustiger is wil ik toch een begin maken met de C. Als ie weer gaat rijden moeten er gelijk een paar zaken aangepakt worden, te weten:
- Distributieriem ZO SPOEDIG MOGELIJK (niet qua km's, maar qua tijd);
- als de motor warm is schommelt de auto stationair (ETM eens reinigen, of is dat kreng ter ziele?)
- thermostaat vervangen;
- stuurpomp maakt warm veel geluid. Ik herinner me dat het bij MY2000 ook zo'n uitstroompijpje kon zijn in het reservoir?

Anyway, genoeg te doen. Ook de V70R wil ik verder netjes maken, maar zoal al vaker gezegd door anderen: alles komt goed! :)