850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Netjes hoor!

Citaat van: StefanCJ op 02-04-2018 07:50:15
Als je hulp nodig hebt met verhuizen komen ome Marcel, maat Maarten en neef Steef wel even helpen :)

+ 1
...The Nile isn't just a river in Africa...

san

Wat een inhoud! En wat een werk verzet,mooi huis hoor.Die laatste foto's van de vloer..lijkt wel marmer?

elianmars

Citaat van: StefanCJ op 02-04-2018 07:50:15
Ziet er goed uit, Joost! Jij gaat voor goud!
Als het je opbreekt heb ik nog wel een goede tip voor wat extra poweRrrrrrr!
Als je hulp nodig hebt met verhuizen komen ome Marcel, maat Maarten en neef Steef wel even helpen :)

;D

henry classic v70

:o :o

..zo te lezen heb je alleen de buitenmuren laten staan  ;D
Maar inderdaad beter nu alles doen dan er later nog een keer aan moeten beginnen

Mooi veel ruimte Joost, ga je veel plezier van hebben  :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Ewout Schalkwijk

Jaren tachtig landhuis lijkt het wel. Wat een boel werk man. :eusa_clap:
Goed bezig!!!
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

RemkoT5

Alvast veel woongenot toegewenst. Je nieuwe huis ziet er mooi uit.  :eusa_clap:

viking_in_shorts

Dat krijg je met die nieuwerwetse auto's. Tijd voor andere projectjes !

Succes ermee...

leons850

Hey Joost, wat leuk een blog update!
Daar moet je mee door blijven gaan, zeker als die mooie wielen er onder zitten.

Verder had ik al wat sneak previews gehad van je mooie stek(kie).
Oef, jaloers...  :-[

P.s ga maar snel weer in die gouden koets rijden, ik ben sinds gisteren weer met dat ouwe hok onderweg. Maar stiekem bevalt het nog best wel. ;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Miel850

Goed bezig.  :)

Proficiat met jullie nieuwe stek.
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

de Boeing

Goed bezig!

en idd, die jaren 80 interieurs zijn toch wel echt lelijk (voor iemand die uit de jaren 80 stampt :eusa_whistle: stamt?  ;D )

)()()sT

Dank voor de leuke reacties!!
Ja, het is ontaard in een behoorlijk project. Ik moet bekennen: soms bekruipt me een gevoel van wanhoop. Niet omdat het echt niet meer zie zitten, maar wel omdat ik gewoon M-O-E ben ;D
De komende weken even stappen maken boven met latexen, laminaat en dan ziet het er gelijk meer af uit. De keuken komt volgende week dus dat zal ook een stap vooruit zijn.

Deze week heb ik weer eens een weekje V70. Dat is weer als vanouds; vanmorgen vroeg dit:

Ineens deden m'n dimlichten het niet meer. Echter, na even wat zut in het nieuwe huis gelegd te hebben brandden ze ineens toen ik naar buiten kwam. Erna weer niet, dus zekeringen checken; oké.
M'n vermoeden was dus eerder de schakelaar dan het relais. En inderdaad; na werk even grabbelen in de Volvo-voorraad en schakelaar vervangen en weer werkende koplampen. Cheap-fix dus 8)

Daarnaast viel me kort voor schorsen al op (en nu weer): als ik moet remmen tot stilstand en ik sta bijna stil, dan voel ik een getril en hoor wat gebrom, alsof je net over van die ribbels rijdt. Herkent iemand dit?

mitsupiet

Citaat van: )()()sT op 04-04-2018 21:09:21
Ja, het is ontaard in een behoorlijk project. Ik moet bekennen: soms bekruipt me een gevoel van wanhoop. Niet omdat het echt niet meer zie zitten, maar wel omdat ik gewoon M-O-E ben ;D
De komende weken even stappen maken boven met latexen, laminaat en dan ziet het er gelijk meer af uit. De keuken komt volgende week dus dat zal ook een stap vooruit zijn.

Deze week heb ik weer eens een weekje V70. Dat is weer als vanouds; vanmorgen vroeg dit:

http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/2017/70A43443-D75D-46E6-AF79-B831886CD669_zpsmuqsx6ac.jpg~original

Ineens deden m'n dimlichten het niet meer. Echter, na even wat zut in het nieuwe huis gelegd te hebben brandden ze ineens toen ik naar buiten kwam. Erna weer niet, dus zekeringen checken; oké.
M'n vermoeden was dus eerder de schakelaar dan het relais. En inderdaad; na werk even grabbelen in de Volvo-voorraad en schakelaar vervangen en weer werkende koplampen. Cheap-fix dus 8)

Daarnaast viel me kort voor schorsen al op (en nu weer): als ik moet remmen tot stilstand en ik sta bijna stil, dan voel ik een getril en hoor wat gebrom, alsof je net over van die ribbels rijdt. Herkent iemand dit?
Ik herken dit. Heb dit af en toe ook met warmere remmen.
Weet ook niet wat het is. ???

Te hard geschrobt.......

big ben

Wat een leuk huis Joost veel woonplezier gewenst!  :eusa_clap: en ..........nog genoeg te doen  ;D, en gaaf dat je beide auto's de nodige aandacht geeft  8).

Vulk

Citaat van: mitsupiet op 04-04-2018 21:24:09
Citaat van: )()()sT op 04-04-2018 21:09:21

http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/2017/70A43443-D75D-46E6-AF79-B831886CD669_zpsmuqsx6ac.jpg~original

Ik herken dit. Heb dit af en toe ook met warmere remmen.
Weet ook niet wat het is. ???

Als de mijne dit doet is het moment aangebroken om de glijpennen schoon te maken.

Marc O.

Heb dit ook wel eens gehad met de R. Shims ertussen, waardoor de blokjes iets schuin zitten, loste dat op.
...The Nile isn't just a river in Africa...