850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Mooi weer Joost, kan die weer een paar km mee :D Nu wordt het toch echt hoog tijd het nieuwe hart in je V70 te planten hoor, zit met smart op alle plaatjes te wachten :P

daytonawim

Die lichtschakelaar is een mooie update, zal er ook eens een zoeken.

Jij kan weer effe vooruit voorlopig.

)()()sT

Ja, heel handig. Ik overweeg om met het najaar & winter in aantocht weer met xenon te gaan rijden.
Die waxinelichtjes zijn echt waardeloos ;D

Nu kan ik tenminste mijn lampen echt uitschakelen bij de start.

)()()sT

Andere vraag: komt een 850 met 205/55/16 winterbanden door de keuring in de "zomer" ?

UserID6342

Is geen probleem Joost, zolang het spul maar niet aanloopt.  De 760 staat ook op wintersloffen.

robin-850-92

Winter banden is geen enkel probleem voor de apk in de zomer, heb klanten die het hele jaar op winterbanden rijden!
ze moeten wel op de zelfde as de zelfde maat hebben, en niet aanlopen uiteraard :)

arjen850

Citaat van: robin-850-92 op 31-07-2011 17:35:51
Winter banden is geen enkel probleem voor de apk in de zomer, heb klanten die het hele jaar op winterbanden rijden!
ze moeten wel op de zelfde as de zelfde maat hebben, en niet aanlopen uiteraard :)

Eigenlijk dus hetzelfde als dat Dirk zei :eusa_think:

)()()sT

Oké, het gaat me er eigenlijk ook om of het met 205-55 lukt. Ik heb nu aan de voorzijde 225-35-18 maar die lopen toch nog wat aan. In het begin zat er 225-40-18 om en die hebben toch de kuip wat beschadigd... Daarnaast is m'n rechter voorband wat  gehavend dus er moet iets anders om.

Kan natuurlijk de hagelnieuwe Kumho's met Comets met de V70 wisselen, maar dat is zo'n gehannes aangezien die in de wei staat ;D
Denk er dus over om de wintersloffen ff eronder te mikken.

)()()sT

Zojuist het interieur van de 850 een opfrisbeurt gegeven...
De bestuurdersstoel had aardig wat slijtage, en eigenlijk zou er t.z.t. wat lederreparatie moeten plaatsvinden...
Voor dit moment dus alleen de stoelen bewerkt met leerverf.

Voor:

Na:

Sbv

Das wel een mooi verschil. De wang is nog niet door, dat er echt een scheur in zit ?

Chris

Dat is erg goed opgeknapt Joost! Erg netjes :).

Teddy81

Wat een verschil zeg! Mooi!!

@®-

Dat ziet er weer netjes uit!

Je had dat vulmiddel er eerst op moet doen wat ik je gezegd had, was je in 1 keer klaar geweest  ;D

Maar is wel weer heel mooi opgeknapt!

)()()sT

Daarnaast vanmiddag de motor voor de V70R naar de locatie gebracht waar de auto ook staat.
De volgende keer dat ie van dat erf af gaat, moet ie lopen :evil: ;D

Maikel, hartstikke bedankt voor het transport (auto met aanhanger), helemaal geweldig!  :eusa_clap:
En natuurlijk Marc (widebody) voor een extra paar armen om dat logge ding erin te tillen.

Vulk

Bijna, bijna.
Jij gaat genieten als dat ding weer loopt.