850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

widebody

Citaat van: )()()sT op 16-09-2011 21:35:01
Ho ho ho! Als je goed kijkt zie je dat er een nieuw tankje in zit  :eusa_naughty:
[/quote

OK, my bad :-\

Eugene

Citaat van: R o b op 16-09-2011 11:43:18

(hoe stond de groene erbij)

Met het gras tot aan de spiegels  :evil:

If it's not blown, it sucks...

)()()sT

;D

Zojuist lekker een stuk getoerd, en de auto even voorbehandeld in een wasbox.
Hij leek toen heel schoon, met de nadruk op leek ;D
Man, hij loopt zo fijn. Moet alleen nog even wennen aan de koppeling. Iets wat ik de afgelopen 5 maanden NIET gemist heb is die rammelende achterklep :evil:

)()()sT

Haha :)

Volgende week, als ik apk heb  :eusa_shhh:

Gelijk vanaf de eerste start had ik een brandend lambda-lampje. Voor de keuring moet dit uiteraard uit zijn, dus even de laptop aangezwengeld en met de kabel de auto in.

Dit waren de code's in de ECU:

EFI-242 Turbocharger control valve signal                        
EFI-666 DTC in transmission CM                                  
EFI-335 Wiring fault between AW 5O/42 and Motronic 4.4

Na resetten was de EFI-666 weg, maar de andere 2 bleven komen (en het lampje dus ook).
Ik zag gelijk dat de stekker van de TCV niet aangesloten was, de stiekemerd hing ergens onder de zekeringenbox. Erin, en klaar. Deze storing zorgde ook voor het brandende lampje want nu is het uit.

Die code "EFI-335" blijft (uiteraard) komen, hij mist natuurlijk de ATbak ;D
Gelukkig zorgt dit niet voor een brandend lampje, want anders kwam ik het lampje eruit aan het draaien  :evil:

R o b

)()()sT

Citaat van: rogerV701998 op 16-09-2011 20:21:41
Is het koelvloeistof tankje nog schoon? :eusa_think: ;D

U zei?

Vandaag eerst eens de auto afgespoeld in de wasbox. Het leek succesvol, nat glom ie weer mooi, maar toen ie droog was ::)

's Middags dus maar handmatig oan de geng gegaan want het dak en motorkap (eigenlijk alle delen die horizontaal liggen) hebben zwaar te lijden gehad.
Dusdanig, dat ik het gewoon niet meer goed krijg met de hand  :-[

Het dak zag er (weliswaar met nog wat opgedroogd water vreselijk uit:

::)

Na enig poetswerk lijkt het al beter, heb de hele auto in de was gezet, maar op het dak en ook in mindere mate de motorkap is het vuil echt ingetrokken en is de lak dof uitgeslagen alsof het een rooie is  :eusa_eh:

Is dit profi weg te polijsten?  :eusa_pray:

Zo van de zijkant staat ie er netjes bij, en neen, die fles afwasmiddel is niet gebruikt ;D

Vulk

Ben je al met klei aan de gang gegaan?

)()()sT

Nee, ben geen profi-poetsert dus die dingen heb ik niet. Ivo komt over 2 maanden naar NL, dat is een optie ;)

Vulk

Ik denk dat je met kleien een heel eind komt hoor. Zelfs ik kan dat en het is zonder risico om de lak om zeep te helpen. :)

)()()sT

Wanneer ben je in Maastricht? ;D

Vulk

Ik hoop zo snel mogelijk. Ik denk binnen een goeie maand ofzo.
Ik spreek binnenkort wel's af met Thuur. :)

RATFINK

Kijk nou, hij doet 't weer  ;)

petrolhead

Lees nu pas )()()St.

Mooi dat die weer "on the road" is. :eusa_clap:

arjen850

Ach , anders zetten we mijn machine der even op als je de deuren komt halen Joost, wordt het allemaal wel weer mooi van hoor ;D

)()()sT

:D

Ik wil dit op korte termijn doen, goed? Volgend weekend wordt lastig, maar erna spreken we wat af!