850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Citaat van: KIM op 19-09-2011 19:21:04
Gefeliciteerd met de harttransplantatie Joost!
Iets dat ik stiekem ook nog wel eens zou willen (misschien is de pijn van het overspuiten over een jaar of 2 een beetje weggeebt...).

:D

Tja, dat heb ik nu dus met het optische ;D
Alhoewel, ik heb nog wat plaatwerk te wisselen.... ;)

KIM

Bij mij is er een nieuwe bumper en rechter voorscherm opgekomen + een deur RV en een scherm LA dat uitgedeukt moest worden.

En er moet iets te dromen overblijven toch?

)()()sT

Ja precies! Voorlopig lekker cruisen, de deuren, schermen en bumper wisselen en dan vind ik het ff best 8)

Chris

Had het ook al op Facebook gezet, maar mooi dat de R weer rijdt :)!

Veel plezier met haRken. Genieten maar weer!

)()()sT

Dank :)

Inmiddels een aantal dagen kilometertjes gemaakt; ca. 300 nu.
De auto rijdt heerlijk, geen rare dingen bij mijn weten. De vloeistoffen blijven op niveau (zag nog een heel klein beetje rommel door het expansievaatje dwarrelen maar dat zijn natuurlijk de resten uit het deel kachelradiateur).

Vandaag heb ik toch weer eens de 850 meegenomen, mijn god, wat koppelt dat zwaar ;D

)()()sT

Ja, dat klopt ;)

Toen we de auto startten had ik gelijk een brandend motormanagementlampje en een knipperende pijl van de AT.
Het motormanagementlampje bleef branden doordat de stekker van de TCV er niet op zat, het knipperende pijltje ging uit zodra we de AT-computer eruit trokken :D

Je blijft verder wel een permanente foutcode houden als je de ECU uitleest:                             
EFI-335 Wiring fault between AW 5O/42 and Motronic 4.4

Dit zorgt echter niet voor een brandend lampje.

Qua hardware moet dus alles van een handbak en koppelingstoebehoren worden gemonteerd. Daarna de achteruitrijverlichting aansluiten en nog een doorlus maken in de kabelboom om de "startblokkering" van de PNP-switch te omzeilen. Dit had Eugène al gedaan (2 draden met elkaar verbinden) dus ik weet niet precies hoe en wat.

BOV

Citaat van: )()()sT op 22-09-2011 08:38:05

Vandaag heb ik toch weer eens de 850 meegenomen, mijn god, wat koppelt dat zwaar ;D

Verkoop je 'm niet ;) ?
I take pictures and build stuff...

rogerV701998

Citaat van: )()()sT op 22-09-2011 08:38:05

(zag nog een heel klein beetje rommel door het expansievaatje dwarrelen maar dat zijn natuurlijk de resten uit het deel kachelradiateur).

:eusa_think: ;D

)()()sT

Ramptoerist  :eusa_snooty:

;D

@ BOV: tja....  :angel: :D

)()()sT

Vandaag de 850 ook weer even vertroeteld. Hij staat achter de slagboom op de parkeerplaats thuis maar om geen argwaan te wekken wel achterdoor onder de bomen. Na een weekje dus onder de hars en spetters ::)

Even lekker gewassen, lekker door het Limburgse heuvelland getoerd; wat is dat schuifdak toch lekker tijdens deze nazomer 8)

Ook nog even de uitlaat veranderd, had wat gescoord dus kan afwisselen ;D

Rayman

Wat gaat er eigenlijk met de 850 gebeuren nu je de R weer lopend hebt joost?

rogerV701998

Een deuk in de bumper!! :o ;D

Ik zou de Toyota ruilen tegen deze mooie 850. 8)

)()()sT

Citaat van: Rayman op 24-09-2011 18:41:55
Wat gaat er eigenlijk met de 850 gebeuren nu je de R weer lopend hebt joost?

Voorlopig hou ik hem lekker :)
Ik rij de 850 nu zakelijk, dat is dus wel aantrekkelijk. Hij bevalt me echt goed, dat gekke ding :D

innocenti

He Joost. Dat pijpje staat netjes onder de 850.

R o b

Gisteren even een stukkie mogen "blazen" in de V70R.....rijdt toch best gecivilizeerd zo'n vernieuwde 850!

Blokje is idd erg stil en loopt netjes!  :eusa_clap:

Ff snel de software laten updaten/bijwerken/remappen Joost, en dan kan je over ca. 500 km echt blazen!  ;D