850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Hij is dan ook nieuw  ;D
Ben wel benieuwd naar de pics van de doorslaande bombine?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

)()()sT

Nee die heb ik niet.
Wat is in de regel eigenlijk een interval voor rotor/verdelerkap, maar zeker ook bobine? Die laatste wordt dus eigenlijk niet snel vervangen, vandaar ;)

Ludo

Er bestaat geen interval voor, staat althans niet vermeld, daarom zie je de eerste/af fabriek nog steeds veel gemonteerd.
Als je echt goed kijkt in het donker, kun je de vonkjes wel zien, het bewijs daarvan zie je ook op de foto.
http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/2012/8c66c191.jpg
Na 3 ton is het geen overbodige luxe, want ook dan wil je nog steeds de vonk door de kabel krijgen...

rovelra

Ah alweer wat TLC

)()()sT

Citaat van: Ludo op 12-05-2012 18:05:25
Na 3 ton is het geen overbodige luxe, want ook dan wil je nog steeds de vonk door de kabel krijgen...

Mag het dan ook na 374.000 km...? ;D
Misschien zit het tussen de oortjes, maar ik vind 'm ook lekkerder lopen. Lijkt wat directer allemaal.

arjenT5R

Er bestaat geen interval voor, staat althans niet vermeld, daarom zie je de eerste/af fabriek nog steeds veel gemonteerd.
Als je echt goed kijkt in het donker, kun je de vonkjes wel zien, het bewijs daarvan zie je ook op de foto.

Dus je zegt dat je kan zien dat er vonkjes overgesprongen zijn naar het metaal?
Hoe ehh zie je dat?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

)()()sT

Ow ja, voor de ongelovigen onder ons: ik moet dus op korte termijn naar Fasttech 8) :D

grijzev70tdi

Eindelijk trappen met dat ding! :)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

rogerV701998

Helemaal zelf gedaan maatje? ;D

Verdeelkap en rotor zagen er idd nog best netjes uit. Hoelang (in km) hebben die er in gezeten?

)()()sT

Bijna 80.000 km. vriend :D

rogerV701998

Dan kunnen ze bij mij in de auto nog wel even blijven zitten. :eusa_whistle:

Dank! ;D

UserID6342

Citaat van: arjenT5R op 12-05-2012 18:46:08

Dus je zegt dat je kan zien dat er vonkjes overgesprongen zijn naar het metaal?
Hoe ehh zie je dat?
Plantenspuit met wat water in het donker doet wonderen ;D

)()()sT

Ja ik had dat dus getest laatst. Een iPhone 3GS doet t niet zo goed in het donker ;D

razorx

Voor de rotor en verdeelkap staat geen officiële termijn.
Na 80dkm zie je wat slijtage en is het verschil al merkbaar. Nog niet dramatisch, maar toch.
Ik houd plm 90dkm aan. Valt dan mooi samen met het ounderhoudsinterval.

Het hoeft niet per sé, maar we rijden op gas en ik vind het so wie so fijn als de motor ook echt loopt zoals hij kan.

)()()sT

Ja precies... Nu net nog even getankt en echt, ik vind 'm ook wat pittiger op het gas :)