Om ons en onze V70R AWD MY 2000 even voor te stellen

Gestart door V70R-obert, 06-05-2007 14:39:23

Vorige topic - Volgende topic

Frank Selen

Groetjes, Frank

V70R-obert

Dan blijft 'tie helemaal origineel.

Vandaag is de auto op de brug geweest bij de garage die hem gaat onderhouden. Ze zijn erg tevreden over de auto op kleine puntjes na. Net als bij onze vorige classic vaak voorkwam, rammelen bij deze auto ook 2 stabilisatorstangetjes. Ik kan slecht tegen gebonk onder de auto, deze zullen dus volgende week vervangen worden. De tussenbak zweet ietwat, ze hebben hem schoongemaakt en kijken volgende week waar deze olie uithoest.

Ze merkten op dat origineel onder dit type andere velgen zitten, de kleur had titanium moeten zijn ipv 'chroom'kleur. Als dit zo is, is de auto nu al niet meer origineel :eusa_shifty:

Na het laden van de laatste navigatie cd kunnen we nu ook weer overal de weg vinden.

De auto heeft origineel 136.000km gelopen, we gaan hier hopelijk erg veel plezier aan beleven.

Marc O.

Klinkt als een goede aankoop!

Maareehh....

Citaat van: V70R-obert op 07-05-2007 14:26:48
Ze merkten op dat origineel onder dit type andere velgen zitten, de kleur had titanium moeten zijn ipv 'chroom'kleur. Als dit zo is, is de auto nu al niet meer origineel :eusa_shifty:

...dan kun je hem nu ook wel een stukje verlagen ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

V70R-obert

Misschien leuk dat je hier aangemeld bent Robert maar als je nog één keer het woord origineel gebruikt slaan we je inelkaar!

:eusa_whistle:

Boom

Destijds kon je kiezen: of die velgen in de 'chroom' kleur of de 'grafiet' kleur. Dus is nog steeds origineel! ;)
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

FGG

Citaat van: V70R-obert op 07-05-2007 14:32:57
Misschien leuk dat je hier aangemeld bent Robert maar als je nog één keer het woord origineel gebruikt slaan we je inelkaar!

Niet echt een originele oplossing...

;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG

Welkom op 't Forum, Robert.

En die auto.............. :eusa_drool:

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Turbobiker

Volvo heeft ook originele verlagingsveren... :eusa_whistle:

Hele mooie wagen Robert, goede en gedurfde keuze ook je V70N in te ruilen. Hulde. :eusa_clap:
De Tussenpaus

BenC70ES

Zoals Boom al zei is dit orgineel, er was dus de keuze. De kleur is Bright Silver van de velgen.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

V70R-obert

Aan het eind van de middag ging het lampje (symbool motorblokje branden), ik dacht; 'owjee daar gaan we al'

Terug gereden naar de garage, uit laten lezen maar geen foutmelding te vinden, het lampje heeft dus zelf het idee opgevat om ook maar eens mee te delen in de feestvreugde.

Wanneer iemand weet hoe het kan dat deze gaat branden zonder dat er een foutmelding is, hoor ik dit heel graag. Hoop dat het lampje weer snel uitgaat.....

reneetje

Citaat van: V70R-obert op 07-05-2007 20:53:49
Aan het eind van de middag ging het lampje (symbool motorblokje branden), ik dacht; 'owjee daar gaan we al'

Terug gereden naar de garage, uit laten lezen maar geen foutmelding te vinden, het lampje heeft dus zelf het idee opgevat om ook maar eens mee te delen in de feestvreugde.

Wanneer iemand weet hoe het kan dat deze gaat branden zonder dat er een foutmelding is, hoor ik dit heel graag. Hoop dat het lampje weer snel uitgaat.....

Waarom heeft de garage dit lampie niet gereset dan?

Zelf ook te doen door de accupolen een poosje eraf te halen (denk om je radiocode)

Dan kijken of ie weer terugkomt ::)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

BenC70ES

Na een paar keer starten zal het wel vanzelf uitgaan... kan beetje slechte brandstof zijn ook...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

V70R-obert

Ik heb gewoon vanochtend euro 95 getankt bij Shell, had ik misschien 98 moeten tanken?

En ja Rene, dat lampje hadden ze eigenlijk even moeten resetten, stond er zelf ook niet bij stil. Het zweet brak me uit omdat ik wel had gelezen en gehoord dat een storing bij een R meteen wel eens een dure kan zijn.

Emiel

markwinterman