Nieuw lid.

Gestart door GeoClean, 16-06-2007 19:03:22

Vorige topic - Volgende topic

GeoClean

Beste mensen,
Ik ben sinds begin qpril van dit jaar in het GELUKKIGE bezit van een zilvergrijze volvo 850 estate GLT E2 uit 1994. Toen ik 'm kocht was-ie nét ingereden: 428.000 op de teller! Toen ik 'm voor 't eerst op Marktplaats zag staan dacht ik: kan niks zijn met zo'n stand. Later werd ik door een verre kennis getipt: hij had er mee gereden en was enthousiast. Altijd punctueel dealeronderhouden, prima banden, strak in de lak, net interieur, alleen wat lekkage aan een krukaskeerring. Ik ben gelijk gaan kijken en na één proefritje was ik meteen verkocht en heb 'm direct gekocht. Wat rijdt zo'n 850 (estate) héérlijk, als een kind zo blij ben ik ermee. De laatste 5 jaar hebben we 460 gereden (werd te klein met 3 pubers), daarvóór van alles en nog wat. Maar aan de 850 zijn we (ben ik voornamelijk) inmiddels hélémaal verknocht. Wat een prachtbak, nóóit iets anders meer. Ons gezin bestaat uit: Annelies (51), Simone (15), Judith (13), Wouter (10) en meself Clemens (55). We hopen er nog lang plezier van te hebben.

GeoClean

Foto's komen d'r aan, eerst ff poetsen, nog nie gedaan sinds ik 'm heb.........

The Saint

Eindelijk een lesbisch stel met 3 kids en een 850!  ;)

Welkom hier GeoClean, en gefeliciteerd met je nieuwe Volvo!

Oh ja, en check je geslacht... euhhhh, in je profiel dan, bedoel ik  ;)
No shirt no shoes, no pinball

Eugene

Welkom en veel plezier met de roffel!

If it's not blown, it sucks...

breakman

welkom op het forum en proficiat met je aankoop !

een veilige gezinswagen zal je merken !

veel rijplezier !  8)

haRtV70R

Citaat van: The Saint op 16-06-2007 22:07:54
Eindelijk een lesbisch stel met 3 kids en een 850!  ;)

Welkom hier GeoClean, en gefeliciteerd met je nieuwe Volvo!

Oh ja, en check je geslacht... euhhhh, in je profiel dan, bedoel ik  ;)

:-X
[move][/move]

FGG

Welkom op 't Forum, Clemens.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Domaso

Welkom op het forum, Clemens en fam.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

GeoClean

Heej, The Saint, bedankt voor je opmerkzaamheid. Ik heb ff gecheckt (....) en toen m'n geslacht toch maar aangepast!!

FGG

Citaat van: GeoClean op 18-06-2007 12:52:20
en toen m'n geslacht toch maar aangepast!!

Wat kost dat nou, tegenwoordig?  :eusa_think:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

GeoClean

Nog niet gepoetst maar na de hoosbui van vandaag schoon genoeg om op de foto te zetten. De stootstrips heb ik er vorige week afgehaald, lieten los aan de voorkant.

GeoClean

Hoe krijg ik foto's geplaatst? Ik weet 't, komt wat oenig over maar ik heb ook pas een paar maanden een 850??!?!!?...............

-D©©©L-

Citaat van: GeoClean op 18-06-2007 20:23:26
Hoe krijg ik foto's geplaatst? Ik weet 't, komt wat oenig over maar ik heb ook pas een paar maanden een 850??!?!!?...............
Hoe plaats ik een foto op het forum?  ;)