Foto's Gezocht: Elektronische metingen

Gestart door davy.cp, 17-05-2007 15:33:47

Vorige topic - Volgende topic

davy.cp

Hallo,

Ik ben namelijk op zoek naar bepaalde foto's. Op deze foto's zou ik namelijk bepaalde metingen moeten kunnen bekijken.

Het zou gaan ivm de metingen van : Spanning
Weerstand

Heeft er iemand foto's van een persoon die de spanning of weerstand meet van een Dimlicht - Standlicht - Groot licht - Pinker - ( Liefst vooraan - achteraan)

Wat ik juist op de foto's zou moeten zien is....Het resultaat van de metingen( De 'uitslag' dat de multimeter aangeeft)
En wat ik ook zou willen zien op foto is, Hoe men juist de metingen moet uitvoeren( Bv...De + en de - van de multi meter op de fiche van de koplamp om de spanning te meten)

Als iemand me aan deze foto's zou kunnen helpen zou ik deze persoon enorm dankbaar zijn.
Men mag me contacteren via te reageren op dit bericht of via pm.

Mvg

ed

850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Hen3

Ik snap het ook niet? Is het voor een presentatie of zo?

Als je zulke specifieke foto's wilt kun je denk ik het beste zelf de multimeter pakken...

animalT5R

Misschien dat iemand wel de waardes neer kan zetten?
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

ed

850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Ronbroek

Alles is 12 Volt, de Ohmse waarde's zou je kunnen berekenen.

bvb een 21Watt lampje bij 12 Volt:

P = U x I

21 watt = 12 x ?

I = P : U   

I = 21 : 12

I = 1,75 Ampere

We weten nu dus de stroom die er gaat lopen.

U = I x R

12 = 1,75 x ?

R = U : I

R = 12 : 1,75

R = 6,86 Ohm

Je kunt hier ook een kortere formule voor gebruiken, maar die bereken je zelf maar  :P

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter