mijn zwarte grille

Gestart door de geneRaal, 08-05-2007 19:21:11

Vorige topic - Volgende topic

michiel

Wat is toch de hele tijd dat gemekker over die zogenaamde luxe nummerplaten? :eusa_wall: Wat nou luxe? Zijn ze zachter? Rijdt het lekkerder?
Een nummerplaat is gewoon een ontsiering van de voorkant, die helaas door Ko de boswachter verplicht is gesteld :eusa_doh:. Je hebt 2 varianten, 1 van geel blik, 1 van geel blik met plastic. En die laatste weegt ongetwijfeld meer, is duurder, en geeft meer luchtweerstand ( en het is geen miereneukerij, maar mierenneukerij!) dus ik mot 'm niet.:eusa_snooty: Maar zoals gebruikelijk: each to his own. Back to topic.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

markwinterman

mijn handgrepen laat ik zo..
hij gaat binnenkort naar de spuiter voor de schade en dan word mijn achterbumper onderaan ook grijs en de strip boven de nummerplaat(met chocoladeletters ;D) word ook gespoten.
verder laat ik alles maar origineel vind de handgrepen niet zo lelijk past wel bij de rest

de geneRaal

moet me hele wagen nog doen!   

maar dan istie wel nieuw.........ook de n-plaat ;D

ziet er allemaal gelikt uit manne!!!
Blackstone under construction

Gijs850

volgens mij het goedkoopste acccesssccooire dat verkrijgbaar is voor een Volvo. Een nr plaat met dikke letters