Instaplijsten

Gestart door elianmars, 12-10-2007 23:22:17

Vorige topic - Volgende topic

cas

gheghe...

neeeij joh, dat boek gaat nooit open. en doe ik dat toch, dan zitten er 3 cm diep alleen maar vierkante gaten van 6 bij 6 op elke pagina om het klokje in te laten verzinken  :eusa_shhh:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

BartusKN

Zelf heb ik ze orgineel met 850 erin ipv de dorpels met volvo als tekst. maakt het zelfs nog een stuk persoonlijker richting type auto.

Voor nog een paar foto's

-D©©©L-

Ze zijn mooi he !  8)

standaard aanwezig:

BartusKN

Black Magic

Citaat van: -D©©©L- op 13-02-2008 23:01:53
Ze zijn mooi he !  8)

standaard aanwezig:
http://www.thijsje.nl/marco/850/850R/Project%20-stoel-/011-maatwerk-stoel-in-auto.jpg

Hmmm die van mij lijken daar op alleen staat er volvo op ipv 850 ;D

Enno

Zit er nog verschil tussen de 2 types instaplijsten behalve dat er op de een 850 staat en op de ander VOLVO?

Ik vind de tekst VOLVO wel wat hebben. Die wil ik ook liever op mijn MY 95 850 dan de 850 instap lijsten.

Iemand enig idee? 

-D©©©L-

Citaat van: Enno op 28-09-2008 08:35:01
Zit er nog verschil tussen de 2 types instaplijsten behalve dat er op de een 850 staat en op de ander VOLVO?

Ik vind de tekst VOLVO wel wat hebben. Die wil ik ook liever op mijn MY 95 850 dan de 850 instap lijsten.

Iemand enig idee? 

Past gewoon.

big ben

Enno

Bedankt voor de tip ;) ze zitten er al in.

Ik ben er erg blij mee.

Raoul

Ik heb ze bij Rima in Druten (autorima) gekocht. 45 euro plus 17 euro =62 euro incl.verzendkosten.
Wel veel gepulk om de oude tapelaag los te halen. Maar het staat wel veel netter als je n deur opent.