Foutcode 2-3-2...We komen er niet uit

Gestart door Pjot, 21-05-2007 18:13:26

Vorige topic - Volgende topic

wim300

in je benzine afzuigsysteem zit een terug slag klepje deze wil nog wel een kapot gaan met als gevolg code 2-3-2 (het zelfde type klepje wordt ook in de vacuumslang naar de rembekrachtiger gebruikt)

deze slang loopt van het inlaatspruitstuk naar de voor kant van de auto(in de buurt van de inlaatbuis van je luchtfilterhuis)

Schnappi

Pjot

31 mei 2007 foutcode 2-3-2 opgelost....???
We zullen het zien over een week....

Vandaag ben ik zelfstandig onder de kap gedoken en jawel na de zwarte beschermingskap losgeschroefd te hebben en bij het gaskleppenhuis opzoek gegaan naar eventuele lekke slangetjes....
De eerste was direct raak....een knietje die op een flinterdun slangetje zat, dit dunnen slangetje liep over het blok naar de linkerkant toe waar het ook weer in verdween in een knietje....

De garage monteur had me verteld alle slangetjes te hebben nagelopen....NIET DUS!!!

Jongens wederom hadden je met z'n allen enorm gelijk, mijn hartelijke dank daarvoor!

Is er niet een van jullie die het idee heeft geinitieerd om een 850 garage te openen om voor forumleden tegen zachte prijsjes het onderhoud te laten doen??? :D :D :D ik zou in ieder geval achter dit idee staan. De kennis van een garage m.b.t. een 850 kan het laaaaaaaaaaaaaaang niet halen bij jullie kennis!!!

Dank u allen!

Schnappi

aansluiting waarschijnlijk van drukregelaar naar kerstboompje bedoel je waarschijnlijk.

heb je ook het kerstboompje goed gecontroleerd. wil namelijk soms scheuren.

Groeten