dode ruitewisser interval

Gestart door jberg, 12-05-2007 13:12:04

Vorige topic - Volgende topic

jberg

goedendag tesamen

op deze regenachtige dag dacht ik kom, laat ik mijn regensensor van hella inbouwen.
echter vanwege de wat onbereikbare plaats van relais 203 heb ik de vervangende relais van hella er verkeerd opgedrukt, een tikje teveel opgeschoven, 

toen ik achter deze fout kwam heb ik m er recht in gedrukt maar nu werkt mijn interval niet meer, ook niet als ik de originele relais er in doe.
ook als ik de ruitewisser gewoon aan zet dan stopt ie op het moment dat ik hem uit zet, midden op de ruit

zekering is nog heel, 34 dacht ik of wordt de interval door een andere zekening aangestuurt??

wat is er mis??

bvd jw

jberg

ik ben er nu achter dat ik waarschijnlijk het voetje van de relais heb beschadigt, kan ik die witte plaat waar al die relais op zitten op de een of de andere manier naar beneden schuiven? ik kan er nu nl niets van zien

vr gr jw

tdidude

De truck om 203 eenvoudig eruit te halen is, eerst de buitenste 3 relais eruit halen.. WeL ff volgorde noteren.

HEB dit meerderemalen gedaan om variabel interval te monteren.

SUC6 groet tdidude
5 cilinders is meer dan 4

JaapT-5

De "electrische centrale" zal op zich wel uitgebouwd kunnen worden, maar voor zover ik het heb kunnen zien moet dat naaar boven toe, vanuit de motorruimte zegmaar, je kunt'm niet naar beneden schuiven, de bovenste relaiskast zit in de weg. Of eigenlijk het plaatwerk daaromheen...

Ik adviseer je om de zaak onder het dashboard goed in beeld te krijgen (extra lampje d'r bij..) en daar op te lossen.
Volvo XC70 2.5 T GT 416 02/2006 (vinterbil 1)
Volvo C70 2.0T MT Convertible 445 04/2001 (sommarbil)

thuur

Ik denk dat je een aansluiting uit het voetje hebt gedrukt. Inderdaad controleren dus ;)

Gr 8)