Matten

Gestart door Gijs, 10-05-2007 14:14:46

Vorige topic - Volgende topic

Gijs

Ik wil nieuwe matten in mijn V70 leggen.
De oude zitten vast met een ronde dop die ik niet loskrijg.
Moet de dop helemaal losgetrokken worden of blijft de onderkant zitten en trek je alleen de bovenkant er af.

850 Ra$ing

zet je duim op het middelste dopje en duw naar beneden trek de mat omhoog, middelste dopje blijft zitten.

Gijs850

wou je matten?

Gijs

OK bedankt het is gelukt.
Heeft iemand misschien nog 2 van deze doppen liggen of weet iemand waar je ze kan kopen?

850 Ra$ing

bij de dealer kan je zo'n setje kopen, dus voor de voorzijde en achterzijde.

Pretorian

De matten zelf heb ik onderlaatst hier gehaald omdat het bij de dealer nog wel even zou gaan duren
If you want the job done right, hire a professional!          Volvo 850 Club lidnummer 0703300

elianmars

Citaat van: Pretorian op 12-05-2007 00:02:12
De matten zelf heb ik onderlaatst hier gehaald omdat het bij de dealer nog wel even zou gaan duren

Ik heb daar ook matten vandaan, maar die zijn toch niet te vergelijken met de originele Volvo matten.

Clioplein

Je kan ook kijken bij de aanbiedingen op www.estateservices.nl , daar bieden ze matten aan voor €27,50

Esveldt

Citaat van: elianmars op 12-05-2007 00:29:39

Ik heb daar ook matten vandaan, maar die zijn toch niet te vergelijken met de originele Volvo matten.

Is daar toevallig een overzichtje van? Ben nog opzoek naar matten voor de TDI.

elianmars

Citaat van: Esveldt op 12-05-2007 10:55:29
Citaat van: elianmars op 12-05-2007 00:29:39

Is daar toevallig een overzichtje van? Ben nog opzoek naar matten voor de TDI.

Die info staat allemaal op de site, Paul  ;)