telefoon in de stoel?

Gestart door raymond, 01-05-2003 23:34:21

Vorige topic - Volgende topic

raymond

Heb ooit een 850 gezien met "telefoon" in de stoel.
Speaker in de hoofdsteun en mic. dmv een arm.
Is dit ook voor een v70 geleverd?
zo ja, zou het mogelijk zijn dit alsnog er in te bouwen en waar te koop. (zal wat kosten).

Joris_Scholte

Volgens mij hebben de 850 en de S/V70 dezelfde hoofdsteun. Zou dus moeten kunnen toch?

John T5

Dat is een Volvo set die te koop is bij de dealer.

Jur

In de Volvo V70 prijslijst van 15 jan. 98 staat het volgende:
Handsfree carkit voor autotelefoon - luidspreker en microfoon in de hoofdsteun. Verkoopprijs incl. montage: FL 995,-
Daarbij wordt aangetekend dat deze carkit geschikt is voor een aantal GSM-toestellen, en dat voor auto's met lederen bekleding een meerprijs geldt van FL 100,-

micdee

Citaat van: Jur op 02-05-2003 03:02:11
In de Volvo V70 prijslijst van 15 jan. 98 staat het volgende:
Handsfree carkit voor autotelefoon - luidspreker en microfoon in de hoofdsteun. Verkoopprijs incl. montage: FL 995,-
Daarbij wordt aangetekend dat deze carkit geschikt is voor een aantal GSM-toestellen, en dat voor auto's met lederen bekleding een meerprijs geldt van FL 100,-
Holy MO.......

Ik heb er ook over lopen denken om de handsfree set op die manier te doen, maar na deze prijzen doe ik het wel gewoon met mijn elastiekje over mijn hoofd ;D

Enuhm JUR..... heel geinig plaatje... of ik heb het iedere keer over het hoofd gezien... maar het viel mij nu pas op...

PieT111

Dit schijnt overigens een niet aan te bevelen "headset" te zijn. De kwaliteit zou zeer te wensen over laten en niet kunnen tippen aan een normale carkit.
Busje komt zo!

denkweb

het lijkt me ook hoogst irritant trouwens, telkens zo'n pokkeding achter je, zit altijd weer in de weg.

Doet die zwanehals trouwens ook, maar die kun je nog eens langs je deurstijl leggen..