Koni FSD anyone?

Gestart door jeroenh, 20-05-2006 15:58:32

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

Citaat van: M a r c op 13-05-2007 12:14:20
Citaat van: Ludo op 13-05-2007 12:13:00
Citaat van: M a r c op 13-05-2007 12:08:57
aan de bovenkant zit de bekleding erover,  dat duurt nog langer...  ;)

bij een sedan toch helemaal niet, een minuutje...  :P

écht niet....

???
als je de achterdempers vervangt, hoe haal je dan de bovenste schroef los?.
dat kan toch ook door de bekleding even omhoog te trekken en schroef loshalen.

M a r c

nou dan zit jouw bekleding los, want de bekleding boven de schokdempers maakt deel uit van de gehele zijplaat in je kofferbak.... dit is ook nog vrij stug voorgevormd materiaal wat snel scheurt of breekt.... dus als je het goed wilt doen moet je 2 complete zijpanelen weghalen en die zitten ook nog op enkele plaatsen vastgeschroefd. De bouten waar je achterbankleuning inklikt moeten ook los.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Ludo

Citaat van: M a r c op 13-05-2007 14:16:45
de bekleding boven de schokdempers maakt deel uit van de gehele zijplaat in je kofferbak.... dit is ook nog vrij stug voorgevormd materiaal wat snel scheurt of breekt....

mm, nu ik erover nadenk, klopt dat inderdaad.
ik had in de harde plastic een 'klepje' gesneden dat je kon omklappen, zodat je er zo bij kan.
niet helemaal netjes, maar wél functioneel.  ;D  ;)

Ronbroek

Nog even ter verduidelijking, aan de bovenkant zit dus geen stelmogelijkheid zoals de voordempers hebben ?

Maw, het instellen moet met een autokrik oid gebeuren.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Ludo

dat klopt Ron, dus geen verstelmogelijkheid van bovenaf zoals ik eerst dacht.
anderzijds is het ook zo dat je niet iedere dag/week je auto gaat opkrikken, of op een brug gaat rijden voor afstelling.
in begin even zoeken en klaar...

Ronbroek

De mijne staat een beetje scheef achter, waarschijnlijk een kapot rubber. Denk niet dat met het verstellen de hoogte veranderd  :eusa_think:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Ludo

nee dat niet.
met een gele koni verstel je de hardheid van demping, niet de hoogte.