Hoe groot is de kans...?

Gestart door FGG, 23-05-2007 18:00:08

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Ik reed zojuist, rond een uur of 5 op de A1 richting Hengelo ter hoogte van Bathmen en stuitte voor de zoveelste keer op een file die dag. Dit keer was de oorzaak een ongeluk: twee 850's op elkaar! :eusa_wall:

De voorste was een grijze Alter I en de achterste een donkerblauwe Alter 2. Ik zag wat mensen in uniform op hun knieen in de berm bezig. Ik hoop niet dat het één van de passagiers betrof.  :-\

Rest nog de vraag: zaten er Forum- of clubleden bij?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Esveldt

Hmm, noem je die ook al Phase I en Phase II?

FGG

Citaat van: Esveldt op 23-05-2007 20:36:20
Hmm, noem je die ook al Phase I en Phase II?

Whatever. Ben 't al eens tegen gekomen hier. Oud type, nieuw type. Oude model, nieuwe model. Nog meer suggesties?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Johann

"Alter 1" en "Alter 2" volgens Volvo documentatie..  ;)

Ronbroek

Citaat van: FGG op 23-05-2007 18:00:08

Ik zag wat mensen in uniform op hun knieen in de berm bezig. Ik hoop niet dat het één van de passagiers betrof.  :-\

Misschien waren er wat kostbare onderdelen van een van de 850's in de berm beland, waren ze die aan het veiligstellen. 

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

hanszelf

Dat hoop ik dan maar, want anders waren ze kostbare onderdelen van de inzittenden aan het veiligstellen  :-X

Hans
Tot voor kort: 854 2.5 10V AUT. '94
Necam LPG-injectie, Deltamil airco, Xenon

T-5Richard

Citaat van: hanszelf op 23-05-2007 23:53:38
Dat hoop ik dan maar, want anders waren ze kostbare onderdelen van de inzittenden aan het veiligstellen  :-X
Laten we idd hopen dat dat niet het geval is... :eusa_pray:
VAN 855 2.5 10V, VIA 855 2.5 20V EN 855R NAAR 2.0 CY 855T-5R