zetel verwarming stinkt

Gestart door lipton, 31-05-2007 14:39:54

Vorige topic - Volgende topic

lipton

hey gisteren zette ik vlug de zetelverwarming van mij en mijn vriendin op
bij mij alles zoals het hoort en bij haar, ze verbrande bijna haar been en het begon enorm te stinken naar verbrand.

hoe komt dit ?

en hoe kan ik dit oplossen ?
mvg

@®-

Citaat van: lipton op 31-05-2007 14:39:54
hey gisteren zette ik vlug de zetelverwarming van mij en mijn vriendin op
bij mij alles zoals het hoort en bij haar, ze verbrande bijna haar been en het begon enorm te stinken naar verbrand.

hoe komt dit ?

en hoe kan ik dit oplossen ?
mvg
Het is bijna juni  ??? ??? ???

Maar er zal sluiting zitten in het zitgedeelte van de verwarmingsmat, je zal de stoelzitting uitelkaar moeten halen en een nieuwe mat moeten monteren. Er vanuitgegaan dat de termostaat er nog in zit.

Er moet een stukje ergens op het forum staan waar zelf iemand heeft uitgelegd hoe dit gerepareerd kan worden.
Echter, ik zou met zo iets erg oppassen omdat wanneer je het niet in de gaten hebt je 850 ook in rook kan op gaan.

thuur

Of het thermostaatje is overleden en schakelt niet meer tijdig uit. Die kun je makkelijk wisselen met het exemplaar in jouw stoel (mits die het wel goed doet).. ;)

Gr 8)

lipton

hoe maak ik de zetelhoes los ?

ik heb eens gekeken maar dit zit gespannen . ben niet creatief genoeg om te weten hoe ik het los krijg..

mvg gio

Ludo

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

lipton

oke ik hebbet gelezen.

nu mijn vraagje nog daar zie ik helemaal niets van een of andere mat (verwarmingsmat.)

dit dit in de mouse miss ?
mvg

Ludo

Gunnar

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381