achteras vraag

Gestart door de geneRaal, 18-05-2007 19:34:38

Vorige topic - Volgende topic

de geneRaal

weet iemand of de achteras van een  850 GLT(5 gaats) past onder een 850 R?   :P
misschien nog enige aanpassingen doen?

keb geen idee  :eusa_shifty:

groet maus
Blackstone under construction

Johann

Complete achteras moet gewoon passen, er zit wel verschil in de wielas delen per jaartal, misschien ook in het handrem mechanisme.

Daarnaast heeft een R natuurlijk andere veren, dempers en stabi stang.

de geneRaal

heb alleen de as nodig zonder de stabi en dempers,veren.
misschien wel een wielas,dus dat zou ik ff moeten opmeten.

heb de R gekocht van ExHale,maandag ophalen ;D

Eugene

Citaat van: de geneRRRRaal op 18-05-2007 23:32:29
heb de R gekocht van ExHale,maandag ophalen ;D

Ga je het bij elke post melden? ::)

If it's not blown, it sucks...

)()()sT

Citaat van: de geneRRRRaal op 18-05-2007 19:34:38
misschien nog enige aapassingen doen?

Misschien nog een hele carroserie recht zien te krijgen? Asje wisselen lijkt me niet het enige bij een dergelijk schadebedrag...

:eusa_shifty:

Eugene

Citaat van: )()()sT op 20-05-2007 14:46:42
Citaat van: de geneRRRRaal op 18-05-2007 19:34:38
misschien nog enige aapassingen doen?

Misschien nog een hele carroserie recht zien te krijgen? Asje wisselen lijkt me niet het enige bij een dergelijk schadebedrag...

Idd, je begint nogal ergens aan zeg. Ophangpunten van de as zijn krom, achterdeur sluit niet goed, kofferklep hangt scheef.... Dus alleen een andere as en het plaatwerk een beetje plamuren gaat niet genoeg zijn om em weer recht te krijgen. Nieuwe tank, andere uitlaat, schokdemper is ook zo goed als kapot enz.......

Sbv

Op een trekbank moet je toch wel een heel eind kunnen komen lijkt me. Daarna is het defecte onderdelen vervangen.

rody

Citaat van: Sbv op 20-05-2007 21:22:35
Op een trekbank moet je toch wel een heel eind kunnen komen lijkt me. Daarna is het defecte onderdelen vervangen.

zolang de daklijn goed is, is nog veel mogelijk.

Eugene

Citaat van: rody op 20-05-2007 21:36:26
Citaat van: Sbv op 20-05-2007 21:22:35

zolang de daklijn goed is, is nog veel mogelijk.

Niets is onmogelijk... tis alleen ff wat anders dan alleen de achteras vervangen!

de geneRaal

CiteerOp een trekbank moet je toch wel een heel eind kunnen komen lijkt me. Daarna is het defecte onderdelen vervangen.

klopt helemaal,de klap heeft de kont zeg maar omgezet,ff een rukkie terug en weer helemaal klaar voor de herstelwerkzaamheden.
de as alleen is krom,de ophanging niet en ook geen schokdemper stuk,heb alles gechekt ;)

ga rustig aan de as beginnen met alles overbouwen,dan op de wagen monteren,en dan de schade herstellen.
ben nl schadehersteller van beroep ;D
dus ik weet hoe je een schade ziet :angel:

groet

Sbv

Succes en maak er een mooi project van met foto's. Zet af en toe het verloop van je project hier op het forum.