Roffel dood...

Gestart door simmz, 22-05-2007 09:38:30

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

Citaat van: simmz op 07-06-2007 12:23:04
Of heb jij nog ergens een gaatje Eugene? Kunnen we hem er samen inleggen. Spaart een hoop! ik zorg wel voor de nodige biertjes dan... ;)

Ik heb meer "projecten" dan tijd momenteel ;)

Ik toch eens wat slopen afbellen wat een los blok kost. Inbouwen kan noooooit 4 dagen duren wanneer iemand met verstand ermee bezig is. Denk dat je na 2 complete werkdagen eraan werken de boel gewoon weer aant lopen moet hebben.

Veel plezier op vakantie!

If it's not blown, it sucks...

Marc O.

Tja, en uiteindelijk is het gewoon allemaal de schuld van die Duitsers (met hun Baustellen) ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

3000 euro?! Ik weet niet hoe gehecht je aan je blok bent, maar dat deed ik dus echt nooit. Wegdoen en een andere kopen heeft inderdaad het risico dat je weer ander onderhoud uit kunt gaan voeren wat je nu al gehad hebt, maar een ruilblok is véél goedkoper dan een revisie. Een ruilblok heb je voor circa 550 euro op de sloop (Stouten, Eindewege). Kijk een medeforummer (PB) lief aan om in te bouwen en dan ben je voor minder dan 1000 euro weer op weg. Je hebt geen garantie dan maar zeg dat je misschien nog eens 500 euro kwijt bent aan krukaskeerringen of iets dergelijks, ben je altijd nog de helft goedkoper uit.

Maar goed, ik snap ook wel dat de garage waar je auto nu staat graag even wat uurtjes wil maken en incasseren... die onderdelen mag je dan inderdaad wel tegen inkoopsprijs hebben ::)

Hengeveld

Wat een zuur vehaal. Ik zou een ruilmotor laten inbouwen. En als je wens is om een turbo te hebben, zou ik over een tijdje (jaartje) proberen deze roffel in te ruilen voor een T5. Succes en ik hoop dat je desondanks een fijne vakantie hebt.

S. Brouwer

Blok in en uitbouwen is in 1 dag te doen, zeker geen 4 dagen voor nodig.

Wij hebben het blok van m'n vaders 850 ook vervangen, (drijfstangen waren door de wand geslagen)

Ruilblok koste rond de 800 euro. met 6 maanden garantie