NOORDERMEETING!!Oproep aan alle noordelijke roffelaars, Groningen/Friesland

Gestart door matRRR, 24-05-2007 21:19:04

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

Weersvoorspellingen zijn behoorlijk beroerd... wordt een MAc-Meating met uizicht op IKEA-parking?? ;)

matRRR

zou best eens kunnen... ;)
Ach, kan het forum zich weer verrijken met een nieuw topic:
-Wat eten 850 liefhebbers het liefs bij de Macdonalds:
1.hamburger
2. kroketburger
3. kipnuggets
4. vegetarisch
5. Mcflurry

Dan kunnen we van binnenuit wel barry bewonderen in de stromende regen, die blijft wel staan, al krijgt ie de bliksem op zijn knar! ;) ;D
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Barry_C70

matRRR

hebben ze onze remklauwen gespoten!!! da's mooi meegenomen :eusa_clap: :eusa_clap:
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Barry_C70

Rudi

Maybe dat ik ook even langskom,hangt van het weer af...alleen als het slecht weer is dus.Waar is die oude P -plaats dan?
Dr.Go-Fast...

matRRR

is gewoon vlakbij de ikea, achter de macdonalds en opelgarage.praxis ligt eraan, het is aangrenzend aan het IKEA terrein. ;)
sontplein heet het nu...

Barry_C70

I've included the A28 and A7 in the picture for reference ;)

See ya'll tomorrow!

Hengeveld

Vandaag lekker in Bemmel mijn S70 gepoetst voor morgen. Zie jullie morgen om 14 uur in Grunn.

Thys

denk dat ik toch ff verstek laat gaan deze keer, ben net klaar met werken,en komende nacht mag ik ook weer... kan mn slaap net iets te goed gebruiken. voor zij die wel gaan: een heel fijne dag straks! thijs

Rudi

Dr.Go-Fast...

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Reitse

Barry_C70

Meeting Wibren at 1.40 in Assen so I'll be leaving in 36 mins