850R, nu met foto's!

Gestart door camp, 26-05-2007 17:46:56

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Ja precies!!!

Ik herkende hem ook van de VKB; stond eigenlijk achter de stand van de 850 Club hè?

Mooie kar!

camp

Toen had ik 'm net! Geweldige beurs met een fantastische veilingmeester, overigens. Ik bood er (bijna) al mijn Volvo-spullen aan. Met heel veel weemoed overigens. Wel was ik heel rijk na dat weekend. Allemachtig! Zelfs erna werd ik nog gebeld of ik sommige onderdelen/modellen/brochures nog had.
Mijn buurman tegenover op de beurs was een Volvo-sloperij/ondernemer uit de Rotterdamse regio. Hij zei dat er olie onder de R lag. Ik schrok me rot. Hij ging er ook nog onderliggen om de diagnose te stellen: krukaskeerring. Verholpen voor 500 euro als je de auto bij me brengt, zei hij erbij. Ik geloofde hem.
Die keerring is door de beste Volvo-monteur van het westelijk halfrond opgelost, maar ik heb wel vier R-spaakvelgen van mijn overbuurman gekocht. Die kon ik ter plaatse contact afrekenen, gezien de eigen verkoop. En ik heb er vier mooie winterbanden om laten leggen. Heel onverstandig natuurlijk, weet ik, maar ook dat kon er nog vanaf.

camp