cruise control

Gestart door groningen850, 30-03-2006 23:22:06

Vorige topic - Volgende topic

groningen850

Ik mis nog heel erg een cruise control in mijn 850. Het is ook al geen automaat en dan ook nog zonder cruise control... Nu kan ik er 1 kopen voor €150,- helemaal compleet met handel erbij. Is dit een beetje een oke prijs, vind het namelijk nou niet echt goedkoop.

Groet Jeroen, Groningen

Turbobiker

Je voet heel stil houden is stukken goedkoper... ;)

Maar toen ik vier jaar geleden een betaalbare cruise control aanschafte voor een busje, kostte deze f 450,-, dus pakweg 200 euro. Jouw prijs lijkt me zeker netjes.
De Tussenpaus

elianmars

't Is wel een speciaal voor de 850 gemaakte cruise control.

Ga maar eens kijken wat een after market modelletje kost. Daar moet je heel veel moeite voor doen om 't aan te sluiten (terwijl de jouw aangeboden cc "plug and play" is).

Lijkt me dus een nette prijs.

busje komt zo

ALs je bij de Halfords een cc koopt (en laat inbouwen) ben je ca. 400-550 euro kwijt.
Zelf inbouwen is te doen, maar is erg veel werk.
Als die cc die jij op het oog hebt een orginele en goed werkende cc is, die ook nog eens p&p is, zou ik die 150 euro er zo voor neertellen!

gr. Remo

Maarten

Hallo Jeroen,
Als ik jouw was , zou ik het maar doen want ook ik heb dat bedrag betaald en hij is wel op jouw auto afgestemt.
Groet Maarten
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

sas

Ik kon er ook een kopen voor dat geld, maar heb het niet gedaan. Op marktplaats staan die jongens ook. Ja hij is compleet roepen ze, maar ik heb hier een kopietje van de dealer van de onderdelen, en daar staan al 30 onderdeeltjes op!
Ik kan hem je faxen als je wilt....

Dus let op dat ie echt compleet is, want straks moet je losse onderdelen gaan halen en kun je je portemonnee ook trekken, als ze al los verkrijgbaar zijn!

gr,
sas

groningen850

Beste Sas,

Zo'n overzicht zou perfect zijn! Ik heb je even een mailtje gestuurd met daarin mijn faxnummer.

Bedankt!

Groet,
Jeroen

Racingbrick

Onderschat het werk niet....
Daarom is een aftermarket zo duur.... ik heb een VDO, is geen mooie oplossing, maar werkt perfect....
sneller, langzamer, resume, alles zit er op....
Hij zat er in, ik weet niet wat dat ding heeft gekost trouwens

Geert-Jan

Citaat van: sas op 31-03-2006 11:41:57

Ik kan hem je faxen als je wilt....

Is mailen ook een optie!!!!!

Dan houdt ik mijzelf ook aanbevolen voor zo'n lijstje.

Mvg, Geert-Jan

gjpie@planet.nl

Volvo850Club lidnr.0504409

Maarten

Sas,
Dat van die dertig onderdelen klopt wel, maar een aantal daarvan zitten al in je auto gebouwd, ik ben met de inbouw een uurtje bezig geweest maar ben dan ook geen  monteur.
Groet Maarten
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

coco

Beste Maarten,

heb zojuist een oproep geplaatst hoe je een cruisecontrol zelf kunt inbouwen. Heb je tips? Ook ik ben geen techneut, laat ik zeggen geen Volvomonteur...
Mocht het veel info zijn, dan evt. via mail?!

Ik rij 850 1996.

Dank!
Coco

johnnybt

ik heb ook een topic aangemaakt over een inbouwschema.... ik heb een complete set gekocht maar weet niet precies hoe alles ingebouwd moet worden helaas......

ik hoop echt dat iemand een schema of een overzicht heeft

axelvr

je kan ook altijd een baksteen meenemen en die op je gaspedaal leggen!! ;-)

gr,

axel