PooR man's dReam...

Gestart door Deltalink, 07-06-2007 22:57:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chris

#15
Hey,

Welkom hier! Ga maar lekker zoeken naar een T-5 8) Veel leuker dan een renault ;D en met een estate moet ruimte het probleem niet zijn :eusa_whistle:

matRRR

Citaat van: Deltalink op 07-06-2007 22:57:12
En nee dit is geen poging tot Breezertaal  :)

maar damn ik vind het gewoon veel leuker om in de koplampen van een 850 te kunnen kijken,

Pas je wel op dat je dat niet op de snelweg probeert...;D ;D ;D
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Eugene

Citaat van: Deltalink op 07-06-2007 23:35:45
Weet jij misschien wat een gangbare prijs is voor een nog rijdende T5 Estate met rond de 250k op de teller? Zijn ze goed te vinden uberhaupt?

Rond de 3500-4500 is redelijk. Hoger of lager afhankelijk van de staat, uitrusting, km stand.....

If it's not blown, it sucks...

FGG

#18
Citaat van: Deltalink op 07-06-2007 22:57:12
maar damn ik vind het gewoon veel leuker om in de koplampen van een 850 te kunnen kijken, zeker eentje uit 1994  ;D

Daarvoor hoef je toch geen 850 aan te schaffen? Ga met je Twingo de A1 op en wacht tot er 1 in je spiegel opdoemt.  :evil:

Welkom op 't Forum.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG

Citaat van: Deltalink op 07-06-2007 23:35:45
simpelweg omdat ik een auto nodig heb en de 850 nooit op tijd af zou kunnen zijn.

Moet je 'm nog maken, dan?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Deltalink

Citaat van: FGG op 08-06-2007 19:48:11
Moet je 'm nog maken, dan?

M'n idee was om er een LPI installatie in te bouwen. Inmiddels denk ik dat ik er beter gewoon een kan vinden/kopen waar al LPG in zit.

Weet hier iemand trouwens hoe het wettelijk zit als je je auto voor veel (2000+) laat repareren en vervolgens nooit meer ophaalt/betaalt? Wordt ie op een gegeven moment eigendom van de garage oid?
"De achterwielophanging van de Volvo 850 is gepatenteerd onder de naam Delta-Link. Dit unieke semi-onafhankelijke systeem combineert de voordelen van een starre as met de voordelen van geheel onafhankelijke achterwielophanging." - Volvo 850 Estate folder

V70geRwin

Garage kan de auto laten onteigenen om de rekening te voldoen inderdaad. Kost wel tijd en geld natuurlijk.

Maar die Renault echt laten staan. Zijn technisch echt mindere auto's. Al eens in de pech statistieken gekeken?

Deltalink

Citaat van: spekkie99 op 09-06-2007 19:35:37
Garage kan de auto laten onteigenen om de rekening te voldoen inderdaad. Kost wel tijd en geld natuurlijk.

Maar die Renault echt laten staan. Zijn technisch echt mindere auto's. Al eens in de pech statistieken gekeken?

Heb wel een horrorverhaal gelezen over een vergelijkbare Megane diesel die ineens op volle toeren ging draaien en niet meer uit te zetten was :)

Ik denk inmiddels al niet meer na over die Renault trouwens, heb het 850 virus goed te pakken!
"De achterwielophanging van de Volvo 850 is gepatenteerd onder de naam Delta-Link. Dit unieke semi-onafhankelijke systeem combineert de voordelen van een starre as met de voordelen van geheel onafhankelijke achterwielophanging." - Volvo 850 Estate folder